Sony-Ericsson W950i
Fra : Jan A.

Dato : 12-08-06 22:44

Der skulle vel ikke tilfældigvis nogen der har lidt insider-viden om
ovennævnte mobil?
Som f.eks. hvornår den dog kommer i handlen?

Var lige i en '3'butik i dag, hvor jeg fik kigget på SE M600i - Og
ærligt talt, det var nærmest kærlighed ved første blik
Har bare det store problem med den, at den ikke har radio - Ja, ved godt
det måske er et lidt underligt/tåbeligt ufravigeligt krav til en
mobiltlf., men jeg kan altså godt li' at lytte til radio når jeg er på
vej til og fra arbejde - især morgenfladen på P1 når jeg er på vej hjem
fra arbejde - og jeg vil altså ikke rende rundt med flere dingenoter
end allerhøjest nødvendigt.

Og umiddelbart ligner W950i jo M600i i "form-faktor", så jeg er rimelig
sikker på, at jeg også vil kunne blive forelsket i den

Jan

Fra : LarsJ

Dato : 13-08-06 00:17

Jan A. skrev:
> Der skulle vel ikke tilfældigvis nogen der har lidt insider-viden om
> ovennævnte mobil?
> Som f.eks. hvornår den dog kommer i handlen?

SonyEricssons danske chef har sagt 3. kvartal - også lyder det også de
fleste andre steder, så den burde altså være på gaden før 1. oktober. SE
har dog før udskudt lanceringer ifht. det lovede, så lad os nu se....

Fra : Jan A.

Dato : 13-08-06 06:38

LarsJ skrev:

> SonyEricssons danske chef har sagt 3. kvartal - også lyder det også de
> fleste andre steder, så den burde altså være på gaden før 1. oktober. SE

Det lyder godt, ser frem til, og håber på, at det sker.

> har dog før udskudt lanceringer ifht. det lovede, så lad os nu se....

Apropos dette - Er P990i kommet på gaden eller hvad?
På SonyEricssons egen hjemmeside er "Kommer snart" fjernet fra P990i,
men umiddelbart kan jeg ikke se at nogen skulle have den hjemme, udover
lige Proshop der siger de har 20+ på lager.

Jan

Fra : LarsJ

Dato : 13-08-06 11:42

Jan A. skrev:

> [...]
> men umiddelbart kan jeg ikke se at nogen skulle have den hjemme, udover
> lige Proshop der siger de har 20+ på lager.

De fleste forhandlere siger nu 2-4 eller 5-6 dage, så mon ikke de har
fået nogle forhåndsmeldinger fra operatørerne om, at den kommer i den
uge, vi går ind i.
Iflg. SonyE DK skulle operatørerne have fået til tilsendt i sidste uge.

Lars

Fra : Format C:

Dato : 14-08-06 11:22

Ikke radio? Har 3 ikke en pakke med 30-40 radiokanaler?

Hvis det er en walkman telefon med spil du vil ha skal du købe 950,
men vil du ha en arbejdstelefon med udskiftelig memory er det klart M600i du
skal efter.

Har selv købt en M600i i hvid og må indrømme det er den bedste, mest bling
blærede, funktionelle,
telefon jeg har haft til dato. Har ejet en P900 som var røvlækker, men alt
for stor. Har købt ekstra
RAM så jeg osse har musik med på farten.
Husk osse lige al det programmel der bliver udviklet løbende til denne type
telefon,
og tit vældig gratis at hente og bruge. M600i gør det for mig. Håber du
bliver glad for hvad du vælger og køber

Mvh. Format C:

Fra : Jan A.

Dato : 14-08-06 20:20

Format C: wrote:

> Ikke radio? Har 3 ikke en pakke med 30-40 radiokanaler?

Jo, men det er streaming der jo ikke altid fungerer lige godt - Ikke på
vores 6280 i hvert fald.
Desuden er der jo ingen nyhedskanal, det er kun musikkanaler.

> Hvis det er en walkman telefon med spil du vil ha skal du købe 950,
> men vil du ha en arbejdstelefon med udskiftelig memory er det klart M600i du
> skal efter.

I mit hoved er det jo ikke helt ringe at W950 kommer med 4Gb indbygget
hukommelse.

> Husk osse lige al det programmel der bliver udviklet løbende til denne type
> telefon,

Bruger begge telefoner ikke samme system?
Så man kan vel bruge fuldstændigt de samme programmer til W950 som til M600?

Jan