Det skulle være så nemt (tlf. abb.)
Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-08-06 21:23

Ja alle sige at man nemt kan finde det rette abb.
på telestyr. HP.
Jeg syntes bare at efter der er kommet operatører
på banen der takserer pr. påbegyndt minut, ja så er
det sq stadig en jungle.

Er der nogen her der er godt inde under huden på de
fleste selskaber og kan fortælle hvilket der er billigt.
Der skal ikke være md. abb. (ringer næsten ikke)
og minutprisen skal også være lav. Opkalds(forsøg)
afgift på 25 øre og så sekund afregning.

Jeg kunne nemlig også godt finde på at lave et par kort
til ungerne, som bare skulle ligge stand by indtil de bliver
gamle nok til mobil. Jeg ville bare godt at nummerne
sluttede ligesom mors og fars numre, og så må man jo
hakke ned når nummeret er der

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-08-06 21:47

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Ja alle sige at man nemt kan finde det rette abb.
> på telestyr. HP.

Ja straks man spørger om hjælp finder man selv
en fornuftig løsning.
Det lader til Unotel er løsningen. Jeg kan dog ikke
greje de 3 abb. typer der er. Altså forskellen ud
over minut og SMS prisen er forskellig.
Er der nogle betingelser jeg ikke har opdaget??

Fra : Per Bau

Dato : 11-08-06 22:56

> Er der nogle betingelser jeg ikke har opdaget??
Solo = Mobil
SnikSnak = Mobil+fastnet
PepTalk = Mobil+fastnet+adsl

--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-08-06 09:16

"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Solo = Mobil
> SnikSnak = Mobil+fastnet
> PepTalk = Mobil+fastnet+adsl

Takker

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-08-06 12:56

Andersen [3650] skrev:

> Det lader til Unotel er løsningen.

Det ville jeg også have svaret. De hvilende numre skal benyttes
inden for hver 6 måneders periode for ikke at blive nedlagt.

--
Bertel
Hvis jeg har skrevet "Unoeuro", mener jeg "Unotel"

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-08-06 22:04

fr 11 aug 2006 10:22:57p satte Andersen [3650] sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> Der skal ikke være md. abb. (ringer næsten ikke)
> og minutprisen skal også være lav. Opkalds(forsøg)
> afgift på 25 øre og så sekund afregning.

Det lyder som om du skal have Telmore.
Unotel (som du selv er inde på) mener jeg nemlig opkræver pr. påbegyndt
minut.

Steven

--
Mail kan for tiden sendes direkte til mig på fox_heumow@trashmail.net

Kig altid efter min nyeste post og brug mailadressen fra den, da denne
adresse skifter tit.
Ved første spam modtaget på denne mail er adressen udgået.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-08-06 22:08

sø 13 aug 2006 11:04:09p satte Steven Nybo Andersen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Det lyder som om du skal have Telmore.
> Unotel (som du selv er inde på) mener jeg nemlig opkræver pr.
> påbegyndt minut.

Sorry kan godt se at de taksere pr. påbegyndt sekundt, men nu så jeg så
lige at de tager 2 kr i gebyr for en optankning. Det er sku da for lagt
ude.

Steven - der stadig anbefaler Telmore. Mobiltelefoni uden pis.