adgang til IP-cam
Fra : Ralph

Dato : 08-08-06 23:28

Jeg har tidligere i aften stillet spørgsmål om opsætning af javascript på en
Nokia 6230 - der var ikke megen respons, så jeg omformulerer lige
spørgsmålet:

Har nogen af jer lykkedes med at få adgang til et web-cam som er tilgængelig
fra enhver PC?

Jeg har et kamera på jobbet, det er koblet direkte til router, i routerens
indstillinger har jeg sat dens port til at være åben hele tiden, mao. jeg
kan indtaste min faste IP-adresse uanset hvor i verden jeg er, indtaste
brugernavn og kode, og så se hvad der sker på jobbet.

Når jeg prøver det fra min mobil beder den om at javascript skal enables, er
det lykkedes for nogle af jer?
Hvis ikke så gider jeg ikke prøve mere, TDC kan ikke hjælpe mig, jeg kan
ikke finde det rigtige program hos Nokia, men jeg vil gerne have input,
uanset hvilken telefon I har.

Jeg kan sagtens se alle andre sites via min mobil, nokia, krak, ekstrabladet
+, så DEN opsætning er OK.

--
Tak
Ralph

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-08-06 22:30

on 09 aug 2006 12:28:02a satte Ralph sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Når jeg prøver det fra min mobil beder den om at javascript skal
> enables, er det lykkedes for nogle af jer?

Jeg ved ikke om den understøtter Javascript men jeg tror det næppe. Det du
kan gøre er at hente operabrowseren til din mobil. Den burde understørtte
Javascript.

Se evt. mere her: http://help.opera.com/operamini/1.2/en/install.html

Steven

--
Mail kan for tiden sendes direkte til mig på fox_heumow@trashmail.net

Kig altid efter min nyeste post og brug mailadressen fra den, da denne
adresse skifter tit.
Ved første spam modtaget på denne mail er adressen udgået.

Fra : [52xx] Maciek

Dato : 14-08-06 01:32

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> Har nogen af jer lykkedes med at få adgang til et web-cam som er tilgængelig
> fra enhver PC?

JA!
Jeg har en router (ASUS WL500g).
Sætter mobilen til at pege direkte på billedet, som bliver genereret i
JS, altså jeg går ikke ind på selve siden, men siden efterfulgt af
skråstreg og derefter picture.jpg
Eksempel: http://123.222.123.11:8080/picture.jpg
Det eneste jeg skal gøre på min SE K750i mobil er at slette cache inden
jeg henter billedet næste gang, ellers viser den bare det samme (for at
spare overførselsplads)
--
Jeg har talt