java-script Nokia 6230
Fra : Ralph

Dato : 08-08-06 20:12

Davs, jeg fik en ide idag, jeg ville prøve om jeg kunne se mit web-cam fra
mobilen, jeg får også kontakt og kan indtaste brugernavn og adgangskode, men
så siger telefonen at jeg skal have javascript slået til for at kunne se
billedet, jeg har spurgt tdc-mobil-hotline, de kunne ikke hjælpe, så var jeg
nede i TDC-butikken for at hjælp, den første eksp. kunne ikke hjælpe, den
næste ringede til en lidt mere avanceret hotline og de fortalte at jeg
skulle hente software fra Nokias side, og jeg købte et kabel.
Telefonen er så installeret nu - sådan da, jeg kan se at den virker som
modem, men ellers kan jeg ikke se den - jeg troede der ville blive
installeret et eller andet kommunikationsprogram eller man bare kunne se
drevene i denne computer.

Mit store spørgsmål er altså hvor på Nokias side finder jeg et program der
kan slå java-script til, og hvordan installerer jeg det, manualen giver
ingen hjælp