anstændig reparatør i København
Fra : Peter1952DK

Dato : 08-08-06 15:58

Min søn har været så smart at lade hårshampoo flyde ud over sin Nokia6230i.
Jeg har skilt det ad og tørret alt.
SIM-kort, batteri og Ramblok virker når det testes i anden telefon.

Når man trykker på start kommer der fire lys i tastaturet. Et par sekunder
efter kommer lidt sorte streger på tværs på skærmen (ligesom normalt når den
tænder), hvorefter den går ud.

Kan den ordnes og hvem kan man få hjælp hos til sådan noget. Jeg er ikke
selv elektronikmand.

Vi bor i Gentofte, nær Lyngby og jeg arbejder ved Nørreport Station.

Peter1952DK

Fra : KsNa

Dato : 08-08-06 17:15

"Peter1952DK" <remove*lyngse@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv elektronikmand.
>
> Vi bor i Gentofte, nær Lyngby og jeg arbejder ved Nørreport Station.

Prøv http://www.chronograph.dk/
Hvor anstædigt der er (Istedgade) ved jeg ikke, men de har en rigtig
foretning hvor man kan henvende sig, og det skader jo ikke at få en snark
med gutten der evt. skal lave telefonen.

Mvh
kim

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 08-08-06 17:49

Og huske at det koster 500,- og få det lavet.
Kan godt anbefale dem, de ved hvad de laver.

Fra : Peter1952DK

Dato : 09-08-06 10:45

Tak

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-06 14:31

Sønderbronx (6400) wrote:
> Og huske at det koster 500,- og få det lavet.
> Kan godt anbefale dem, de ved hvad de laver.

Og du glemmer lige at sige at væskeskadede telefoner er der absolut ingen
garanti for nogensinde vil virke ordenligt igen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 01-09-06 15:13

Det er jo derfor den skal sendes til rep.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-09-06 15:59

In article <9dba520c2619c96c4bc37be2e14583ef@spamme-dyndns.dk>,
"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> Og du glemmer lige at sige at væskeskadede telefoner er der absolut ingen
> garanti for nogensinde vil virke ordenligt igen.

Det er en stakket frist med mindre al indmad bliver udskiftet :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding