Orange ADSL i Kbh Nv??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 22-06-01 17:22

Er der nogen ny abn.inden for de sidste 14 dage der har fået deres adsl til
at virke? jeg skulle have haft mit den 11 men det er stadig ikke kommet til
at virke!! de har sat ekstra folk på sagen siger de hele tiden! men der sker
ikke rigtig noget! andet jeg har fået en sms om at de ville skifte kort ud
på min central! Og nu sker der sikker ikke noget i hele weekenden!! ØV!
Jeg er ved at være lidt irenteret på det!!!

Dan

Fra : jsmogens

Dato : 22-06-01 18:32

Jeg fik ADSL+ med Alcatel Home den 31.05.01 og det har - bortset
fra en periode på 4 dage - virket upåklageligt. Afbrydelsen på de
4 dage skyldtes angiveligt et servernedbrud en fredag aften. Jeg
fik forbindelsen genetableret tirsdagen efter.

Under og efter dette har Orange/Mobilix' kundeservice udvist
glimrende service. De ringede løbende til mig over flere dage for
at fortælle mig status, og de ringede til mig dagen efter det
virkede; for at sikre sig at det virkede.

Jeg er indtil nu hel godt tilfreds med Mobilix og deres produkt.

Jeg har i øvrigt også fået en mail om, at de agter at udskifte et
kort på Brønshøj centralen den 25. juni, af hvilken årsag jeg kan
vente afbrydelser af tlf. og data, men det er da helt OK.
--
Venlig hilsen

jsmogens®dk

Fra : Mikael1973

Dato : 29-06-01 08:00

Jeg har nu i en måned haft ADSL igennem Mobilix / Orange, og det kører
ud over alt forventning, men har også haft problemer med opkoblingen af
og til . Du kkanprøve at fjerne alle telefoner, nummervisere, og hvad
der ellers er tilsluttet til dit fastnet, da jeg fandt at min
nummerviser er inkompatibel med ADSLet, og 1 ud af 2 gange var det
årsagen til at jeg ikk kom på. Hvis du har alcatel modem, ikk pcikort,
og din øjre diode på modemet blinker, skal du prøve at tage modemet ud
af usb porten, mens pceren er tændt, hvis ikk du har startet speedtouch
diagnostic programmet skal du gøre det, sætte modemet tilbage i USB
stikket, og vente 1 minuts tid. Hvis dioden stadig blinker, proev at
genstarte computeren uden at aktivere eventuelle firewalls, og antivirus
programmer før efter du er på nettet. Disse små tricks dur for mig.
Håber det hjalp..... Hilsen Mikael 1973

http://www.kandu.dk/