SAmsung Z150 og Bluetooth
Fra : J.K.Arning

Dato : 04-08-06 23:28

Er der nogle her i gruppen som har en Samsung z150 og som synkroniserer
deres kontakter, kalender m.m. via Bluetooth?

Fungerer det godt?

Jeg har telefonen men får det ikke til at fungere, efter en længere samtale
med Samsung support blev vi enige om at den var gal med telefonen som 3 nu
har sendt til reperation.

Sagen er bare at jeg har svært ved at se hvad de vil gøre ved det eftersom
der endnu ikke findes nogle software opdateringer til telefonen.

Nå men .. har ud telefonen og fungerer det?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::