stikket i SE w800i
Fra : Peter T.

Dato : 04-08-06 06:11

Min 7 måneder gamle w800i er begyndt at blive løst i stikket i bunden. Så
brug af headset er efterhånden udelukket (folk kan ikke høre mig og vice
versa) og opladning sker kun, hvis jeg tjekker om ikonet for opladning er
aktivt.

Er problemet med det løse stik kendetegnende for denne model eller har jeg
blot været voldsom med telefonen?

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 27. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 155/49 (76%). Streaks: wins/losses/current 18/4/2 wins

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 04-08-06 08:28

Problemet er da til at løse, du skal have fat i et bundstik.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-08-06 10:01

Alle SE telefoner har problemer med bundstikket. Som oftest er en rensning
tilstrækkelig. Tag en stik børste og dyp den i isoprophylalkohol og børst
stikket grundigt udvendig. Det burde hjælpe.

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Peter T.

Dato : 04-08-06 14:57

Kim Frederiksen udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> rensning tilstrækkelig. Tag en stik børste og dyp den i
> isoprophylalkohol og børst stikket grundigt udvendig. Det burde

Tak for rådet. Jeg prøver først med rensningen. :)

Fra : JE

Dato : 04-08-06 15:09

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse news:44d30cb4$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
> Alle SE telefoner har problemer med bundstikket. Som oftest er en rensning tilstrækkelig. Tag en stik børste og dyp
> den i isoprophylalkohol og børst stikket grundigt udvendig. Det burde hjælpe.

Først så husk at skrive under det du kommenterer ellers ender det som dette i noget rod.
Jeg ville have haft noget med fra et andet indlæg, men det lader sig ikke gøre så.

Der næst vil en rensning efter min bedste overbevisning ikke få stikket til at sidde mere
fast men kun hjælpe hvis der er dårlig kontakt.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-06 15:04

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
> aktivt.
>
> Er problemet med det løse stik kendetegnende for denne model eller har jeg

De ´SE telefoner jeg har haft, har også haft vrøvl med stikket efter få
måneder... Det virker at rense det med fx en vatpind, og ridse ned i
kobberet med fx en kniv, ca. en gang om måneden, det holder fobindelsen okay
i bunden. Det er snavn og iltning af kobberet der vist skaber problemet

Fra : jk7410@gmail.com

Dato : 04-08-06 22:54

Peter T. skrev:

> [...]
> aktivt.
>
> Er problemet med det løse stik kendetegnende for denne model eller har jeg

Jeg har fået samme problem med min W810.
Stikket falder ud af telefonen, eller lyden forsvinder i
hovedtelefonerne, selv ved mindre bevægelser.

Min ryger retur til forretningen i morgen og så må de få det ordnet.

Jeg regner også med at smide en mail til S/E angående problemet.

Som det er lavet nu, er den ikke særlig egnet som Walkman-mobil.

Mvh

John