Fejl på W810i
Fra : Brian

Dato : 03-08-06 15:53

Hejsa

Min søster har sådan en SE W810i, som har virket perfekt indtil idag. Nu kan
hun pludselig ikke tænde den mere - dvs. når hun prøver at tænde den, kommer
baggrunden lige frem på skærmen, og så sker der ikke mere. Det er heller
ikke muligt for hende at slukke den via knappen, hun er nødt til at pille
batteriet fra.

Er det et kendt problem, og hvad kan man evt. forsøge inden den ryger til
rep. ? Kan man lave en "über-reset" af den på en måde ?

/Brian

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 03-08-06 16:19

Din søster skal indlevere den til den forhandler/butik, hvor den er købt. Da
det med stor sansynlighed er en software fejl i mobilen.

Fra : Brian

Dato : 04-08-06 20:49

Sønderbronx (6400) skrev:
> Din søster skal indlevere den til den forhandler/butik, hvor den er
> købt. Da det med stor sansynlighed er en software fejl i mobilen.

Den er så blevet indleveret til rep. I butikken prøvede de at lægge ny
software på, uden effekt. Sjovt nok var der samtidig en anden inde at
aflevere en magen til, med samme fejl

/Brian

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-08-06 22:58

On 2006-08-04 21:48:40 +0200, "Brian" <nej@tak.du> said:

> Den er så blevet indleveret til rep. I butikken prøvede de at lægge ny
> software på, uden effekt. Sjovt nok var der samtidig en anden inde at
> aflevere en magen til, med samme fejl

Jeg har lige købt en Z530i, der viste sig at være en Telia-model, selv
om den var solgt uden abonnement. Den var dog ikke SIM-låst. Jeg fik så
lagt ny software på, og nu er den helt død. Jeg har fået lovning på en
ny, så jeg skal lige have tid til at aflevere den. Måske er det er
problem på Sony Ericsson mobiler?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster