Samsung E730.
Fra : Ole Hansen

Dato : 02-08-06 09:58

Min søns mobil har været en tur i vaskemaskinen ,dog kun få minutter.
Da den kom ud igen virkede den ikke(ville ikke tændes)
Telefonen blev sendt til rensning og da den kom retur virkede den stadigvæk
ikke.
Nu her 3-4 måneder efter ville jeg lige prøve at tænde den og miraklet skete
telefonen gik i gang og alt så normalt ud.
Men desværre virker tastaturet ikke man kan dog få den til at skrive o + og
p.
Man kan godt ringe til telefonen men ikke fra den,da man jo ikke kan taste
nummeret.
Er der håb for sønnens mobilos? hven kan skifte tastaturet helst århus+
omegn?
Ole.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 02-08-06 11:42

Jeg ved ikke lige hvad du reelt kan gøre ved sønnens mobil.

Men prøv at kigger på www.find-unlocker.dk der er måske en unlocker i Århus,
der tilbyder at rep. telefonen.
- Det kan godt gå hen og blive dyrt.

3 timer kan der hurtigt gå, og hvis ham der skal lave den tager 200,- i
timen, så er du allerede af med 600,- + at du måske allerede har betalt en
anden person for at rense den (typisk 500,-).

Hvis du vil ofre det en ny koster, så vil jeg købe en ny istedet for -
koster ca. 1700 uden abb. (mobilpriser.dk).

Men jeg skal/vil ikke bestemme !

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 12:10

> [...]
> nummeret.
> Er der håb for sønnens mobilos? hven kan skifte tastaturet helst århus+

Den skal desværre nok have nyt mainboard. Det er en dyr historie. Det kan
bedre betale sig at købe en ny. I øvrigt kan man ikke bare udskifte
tastaturet. Det er en del af mainboardet. Keydomen kan udskiftes, men jeg
tror ikke det er dén der har lidt overlast.

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Kim Hansen

Dato : 02-08-06 12:32

Hvis du ikke får den lavet, og han skal have samme model
igen, har jeg en til salg.
Du kan bare maile mig.

M.V.H

Kim Hansen