Ny SMS-rekord
Fra : Lars Raaby

Dato : 31-07-06 20:55

SMS-rekord: 42,2 sekunder om 160 tegn
En ung amerikaner kommer med i Guiness Rekordbog som den
hurtigste sms-skriver nogensinde. 160 tegn på 42,22 sekunder,
lyder hans rekord.

http://www.computerworld.dk/art/34975?a=block&i=21

--
MVH Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-07-06 21:01

Lars Raaby was thinking very hard :
> SMS-rekord: 42,2 sekunder om 160 tegn
> En ung amerikaner kommer med i Guiness Rekordbog som den hurtigste
> sms-skriver nogensinde. 160 tegn på 42,22 sekunder, lyder hans rekord.

Det lyder umidelbart langsomt - lige til man ser teksten :)

Men, har han brugt ordbog eller er det på gammeldags maner ?

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-08-06 20:43

Henrik Stidsen skrev:
> Lars Raaby was thinking very hard :
>
> Det lyder umidelbart langsomt - lige til man ser teksten :)
>
> Men, har han brugt ordbog eller er det på gammeldags maner ?

Jeg ved det ikke.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 20:02

On Mon, 31 Jul 2006 22:00:32 +0200, Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk>
wrote:

> Men, har han brugt ordbog eller er det på gammeldags maner ?

Jeg tvivler på at alle de er ord er i ordbogen.