SMS-lydstyrke på Nokia 6230i?
Fra : Steen Suder

Dato : 31-07-06 16:19

I firmaet har vi købt en Nokia 6230i som vagttelefon.
Vi får alarmer som SMSer, hvorfor det er vigtigt at man kan høre dem.

Når man vælger tonen i menupunktet "Signal ved besked" er den vældig høj og
fin nok.
Når man så vælger den tone og får en SMS, så er lydstyrken noget lavere og
slet ikke høj nok.

Manualen skriver ikke noget om at hæve lydstyrken for SMSbeskeder, Nokia DK
siger at det kan man ikke og jeg kan ikke finde noget i menuerne.

Det mener jeg ikke kan passe; kan nogen fortælle mig hvordan man skruer op
for SMSlydstyrken?

NB
Nokia anbefalede en softwareupdate. Aktuel version er 3.80 og nyeste version
er 3.81, men de kunne ikke fortælle om det var blevet "fikset" i denne.

--
Steen Suder

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 02-08-06 13:59

Hej Steen
Hvis du ikke allerede har fundet svaret på dit spørgsmål så er her måske en
mulighed der kan afhjælpe dit problem.
Når din telefon står således at du med joystick'et kan vælge punktet MENU så
er du helt ude på telefonens forside. Nu kan du kort trykke på telefonens
slukknap hvorved der kommer en menu frem der hedder "Profiler". Her kan du
bl. a. vælge punktet "Udendørs". Vælg det og se om det ændrer noget gør det
ikke det kan du bare vælge "profiler" igen og ændre det tilbage til "Normal"
der er default for telefonen.
Håber det kan hjælpe lidt hos mig virker det men telefonen har så selv valgt
en anden ringetone for SMS end den jeg selv havde valgt men det kan man vel
leve med eller måske ændre.
mvh
Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 20:03

On Mon, 31 Jul 2006 17:19:28 +0200, Steen Suder
<sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> Nokia anbefalede en softwareupdate. Aktuel version er 3.80 og nyeste version
> er 3.81, men de kunne ikke fortælle om det var blevet "fikset" i denne.

Hæ-hæ-hæ, Nokia