Sende sms'er fra mobil'n gennem pc'n?
Fra : atagu@gmx.net

Dato : 31-07-06 00:02

Med hvilke nye nokia telefoner, som eks. 6230i kan man sende sms'er
igennem computeren?
Jeg kunne forstille mig at man kunne tilslutte et datakabel til
telefonen, også bruge et program til at sende sms'er fra pc'en igen
telefonen, altså lige som hvis man bare skrev dem i telefonen selv..

Ved ikke om det er en mulighed, og hvor meget det koster.. Men det
ville være rart at kunne sende en sms fra ens eget nr, bare fra
computeren når man er hjemme, og ellers så kunne svare hurtigt igen,
til 2-3 personer, hvis det skulle være en gruppe sms..

Jeg har bare tænkt mig at bruge det rent privat, og ikke på nogen
komerciel form/måde..

Mvh.

Ulf

Fra : Jesper

Dato : 31-07-06 07:11

On Sun, 30 Jul 2006 16:01:42 -0700, atagu wrote:

> Med hvilke nye nokia telefoner, som eks. 6230i kan man sende sms'er
> igennem computeren?

Alle Nokia telefoner som kan tilsluttes en PC kan "fjernstyres" via Nokia
PC suite som også indeholder en SMS-editor.

Fra : atagu@gmx.net

Dato : 01-08-06 22:31

Jesper skrev:

> Alle Nokia telefoner som kan tilsluttes en PC kan "fjernstyres" via Nokia
> PC suite som også indeholder en SMS-editor.

Okay, tusind tak for svaret..

Mvh.

Ulf