indkøb pda
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-07-06 13:06

hej

er ny igruppen og håber at det er rette gruppe...

Jeg skal have ny pda, skal primært bruges i forbindelse med opload af
foto´s til e-mail konto´s.. tekst redigering...

Hvad vil i anbefale, kigger på Qtek 9100, men det havde ikke gjort noget
med gps da jeg kører meget rundt, vil gerne have det bedste pt...

den skal bruges på bornholm hvor der ikke er 3mobil net....

vh torben

Fra : Michael

Dato : 30-07-06 19:51

Torben og Marie-louise Ager skrev:

> [...]
>med gps da jeg kører meget rundt, vil gerne have det bedste pt...
>
> den skal bruges på bornholm hvor der ikke er 3mobil net....

Iflg. http://www.3.dk/templates/Sporg3_07.aspx?id=3809 så er der
dækning af 3 på Bornholm. Dog ikke hele øen.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-07-06 18:59

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse
> Iflg. http://www.3.dk/templates/Sporg3_07.aspx?id=3809 så er der
> dækning af 3 på Bornholm. Dog ikke hele øen.

Tja, det er så ringe at det kan være ligemeget... fidusen er jo helt væk
hvis man skal lede efter et "hotspot" hvor der er dækning....Flere af mine
kollegaer har droppet det, derfor vil jeg ikke satse på det. blot PDA og der
er trods alt nemmere til tekst..ihvertfald nå man skal skrive en
artikkel:0=)

vh torben

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-08-06 17:49

Den 30.07.2006 kl. 14:06:13 skrev Torben og Marie-louise Ager
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>:

> hej
>
> er ny igruppen og håber at det er rette gruppe...

Det er det ikke
det er
dk.edb.system.lomme-pc

gruppen her er for mobiltelefoner