Telefon kun til sjov ? Hvad køber man
Fra : Niels

Dato : 28-07-06 08:53

En person i min familie skal have ny telefon. Hun taler kun i telefonen en
gang om ugen men bruger den ellers til sms, mms , ringetoner, giflogoer og
den slags sjov.

Hun vil godt have en slide, da det er det nye.

Så umiddelbart lyder det som om hun skal have en Nokia Slide telefon, da man
kan få mest "leg" til Nokia og Nokia i forvejen er kendt som
"børnetelefonen" dvs. den unge køber pga. af alt det download der er.

Så krav er :
Slide
Kan downloade alle ringetoner osv. man kan se i bladene
mms
sms
kamera
nem at bruge

Men hvilken Nokia Slide er bedst ?

Mvh Niels
(Smartphonefantast)

Fra : jk

Dato : 28-07-06 12:31

"Niels" <niels@nillerrillen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan få mest "leg" til Nokia og Nokia i forvejen er kendt som
> "børnetelefonen" dvs. den unge køber pga. af alt det download der er.

Du bad jo om den bedste, (ikke den billigste), så jeg kan kun anbefale N80
- men damnIT den sluger batteri, 2½ dag that's it!, men det lærer man
at leve med, for den ER bedst.

/JK

Fra : Ped

Dato : 28-07-06 21:43

Niels skrev:
> [...]
>
> Så krav er :
> Slide
> Kan downloade alle ringetoner osv. man kan se i bladene

Jeg vil da gerne pege på Nokia 6280, der mig bekendt er et par tusinde
billigere end N80 (uden abonnement). Du kan sammenligne N80 og 6280 på
http://www.nokia.dk/phones/compare/ og så vælge ud fra det dit
familiemedlem lægger vægt på. Selvom skærmopløsningen og
kameraopløsningen på 6280 er lidt dårligere end på N80, så er der tale
om en meget flot skærm, og billederne er mindst lige så gode som dem mit
2 megapixels Canon Camedia digitalkamera kan tage - og de er gode. Den
kan naturligvis alt det andet du stiller krav om. Eneste minus (som jeg
har hørt om) er, at slide mekanismen kan blive så slap, at det kræver et
servicebesøg (men det har jeg ikke oplevet endnu (2 mdr. gammel telefon)).

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280

Fra : Bob \(-:

Dato : 28-07-06 23:50

> [...]
>
> Så krav er :
> Slide
> Kan downloade alle ringetoner osv. man kan se i bladene

Hej har selv lige fået 6280 Nokia med ( 3 ) det koster 299kr. i måneden MEN
med de penge kan du købe alm musik / ventemusik / billeder / animationer osv
og ellers snakke resten op eller sms
http://www.3.dk/my3/StorefrontPage.aspx?id=12236
Jeg er godt tilfreds , med det

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email