Kunne man tænke sig at en telefon ikke tål~
Fra : Peter D.

Dato : 27-07-06 10:39

Hej.

Bare lige en lille "griner".....

Så var der ham den "uheldige", hvor konen flåede tøjet af ham, da han kom
hjem fra arbejde...... - og smed det i vaskemaskinen.....

Arbejdstelefonen lå bare stadig i bukselommen.....

Det holdte min arbejdstelefon sjovt nok ikke til......

Mvh.
Peter

Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-07-06 14:00

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Arbejdstelefonen lå bare stadig i bukselommen.....
>
> Det holdte min arbejdstelefon sjovt nok ikke til......

Be' hende om at la' væ'r med sådan noget pjat en anden gang

Vores søn har netop glemt sin N6230 i hans bukser da han smed
dem til vask - det holdt den heller i til

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Brian Tingholm

Dato : 27-07-06 14:41

> Vores søn har netop glemt sin N6230 i hans bukser da han smed
> dem til vask - det holdt den heller i til

Jeg fandt min usb-stick som har været væk i ca 3 mdr... i gummikanten i
vaskemaskinen... virker endnu... !!!!

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 27-07-06 14:58

Mit hævekort var også lige en tur i mask. virker stadigvæk perfekt....

Fra : Jesper

Dato : 27-07-06 20:05

On Thu, 27 Jul 2006 15:58:18 +0200, Sønderbronx (6400) wrote:

> Mit hævekort var også lige en tur i mask. virker stadigvæk perfekt....

Mit hævekort har aldrig været vasket, men er alligevel gået i stykker.
Når jeg putter det i automaten, skriver den "Saldoen er i nul...."

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-06 20:14

"Jesper" <no@spam.dk> wrote in message

> Mit hævekort har aldrig været vasket, men er alligevel gået i stykker.
> Når jeg putter det i automaten, skriver den "Saldoen er i nul...."

Nå for søren, jeg troede bare jeg var dårlig til at styre økonomien. Men
hvis det er tegn på at det er i stykker, må jeg straks få det byttet. Hvad
er startsaldoen på et nyt kort?

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-06 16:13

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message

> [...]
>
> Arbejdstelefonen lå bare stadig i bukselommen.....
>
> Det holdte min arbejdstelefon sjovt nok ikke til......

Sådan går det sgu, når man ikke selv kan tage tøjet af.

Nicolai

Fra : Michael

Dato : 27-07-06 16:26

Peter D. skrev:

> [...]
>
>Arbejdstelefonen lå bare stadig i bukselommen.....
>
>Det holdte min arbejdstelefon sjovt nok ikke til......

Har kendskab til en hvis Nokia 3310 overlevede 2 gange i vaskemaskinen

Den skulle dog lige tørres før der var liv i den igen.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Peter D.

Dato : 27-07-06 21:14

Hej.

> Har kendskab til en hvis Nokia 3310 overlevede 2 gange i vaskemaskinen
>
> Den skulle dog lige tørres før der var liv i den igen.

Det er/var en N3310, og jeg skildte den ad og vaskede den grundigt under
rent vand da der var kommet ir ved et par komponenter, jeg lod den derefter
ligge i et par dage inden jeg samlede den....
Men det eneste den kan er at blinke lidt med batteri-iconet på skærmen.....

Mvh.
Peter

Fra : riddle

Dato : 29-07-06 11:34

On Thu, 27 Jul 2006 11:39:29 +0200, "Peter D."
<pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Arbejdstelefonen lå bare stadig i bukselommen.....
>
>Det holdte min arbejdstelefon sjovt nok ikke til......

Her i huset har vi haft en Samsung X450 i 2 timers kogevask, den
overlevede ikke.

Og så har vi haft en SE K300i som også kom i vaskemaskinen, dog nåede
konen at få den ud inden maskinen begyndte at varme og trække sæbe
ind.
Den blev dog meget meget våd.
Jeg flåede batteriet ud, og adskilte den i atomer, tørrede det hele og
samelede den igen.....

Den virker stadig perfekt. (er der i øvrigt nogen der vil købe den)

Så vand alene dræber ikke, men varme og sæbe gør.

Dennis.

Fra : Funnyboy

Dato : 09-08-06 21:44

"riddle" <riddle(remove)@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den virker stadig perfekt. (er der i øvrigt nogen der vil købe den)
>

> Så vand alene dræber ikke, men varme og sæbe gør.

Krymper en telefon ikke når man kogevasker den?
Troede egentlig kun de kunne tåle op til 40 grader