3G unlocker på Lolland søges
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 10:57

Jeg har en NEC e313 som er låst til 3 og de hundehoveder gider ikke låse den
op når jeg ringer til kundeservice. Den er nemlig købt brugt så jeg har ikke
det oprindelige mobil nummer.

Jeg har haft den forbi en af deres butikker mens den stadig var i garanti
men deres system var nede på daværende tidspunkt og de kunne ikke låse den
uden det. Nu kommer jeg nok ikke til hovedstaden de næste par år så det skal
være hernede.

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 27-07-06 11:24

Prøv evt at kigge her www.find-unlocker.dk

HJ

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 11:59

Hejsa tak for hjælpen, jeg fandt en der kunne i Odense havde dog foretrukket
en her på lolland men det må jeg leve med:)

--

Mvh Jan

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-07-06 20:35