Nokia 6230i E-mail og MMS ???
Fra : KE Kofod

Dato : 24-07-06 23:12

Hej NG.
Er det rigtigt at jeg ikke kan sende et billede som E-mail, jeg kan ikke
sende et billede som E-mail den sender det som MMS ???.
Jeg kan godt sende en E-mail men kun tekst, er det rigtigt ?.
Jeg vil gerne kunne sende en E-mail med et billede men kan ikke, er det
rigtigt ???.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Frank R.

Dato : 25-07-06 15:21

On Tue, 25 Jul 2006 00:12:17 +0200, "KE Kofod" <skovl&spade@fusk.com>
wrote:

> [...]
>Jeg kan godt sende en E-mail men kun tekst, er det rigtigt ?.
>Jeg vil gerne kunne sende en E-mail med et billede men kan ikke, er det

Hvis jeg vælger billedet inden fra MENU->GALLERI og vælger send. Så
går der et øjeblik mens den behandler billedet til afsendelse. Når den
er færdig har jeg mulighed for at sende det som MMS eller email.

Hvis du gør det på samme måde, burde det virke.

--
Hilsen
Frank

Fra : KE Kofod

Dato : 25-07-06 23:48

Hej igen Frank.
Det er rigtigt hvad du skriver.
Men selv om du aktiverer send som E-mail skriver den at den har sendt den
som MMS ???.
Er det rigtigt ?.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Frank R.

Dato : 26-07-06 05:54

On Wed, 26 Jul 2006 00:47:40 +0200, "KE Kofod" <skovl&spade@fusk.com>
wrote:

> [...]
>Det er rigtigt hvad du skriver.
>Men selv om du aktiverer send som E-mail skriver den at den har sendt den

Ja, det har jeg sk* ikke set før.

Forvirrende må man nok sige, men den rapport du får tilbage burde der
står email adressen som modtager.

--
Hilsen
Frank

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-07-06 00:05

Den 25.07.2006 kl. 00:12:17 skrev KE Kofod <skovl&spade@fusk.com>:

> [...]
> Jeg kan godt sende en E-mail men kun tekst, er det rigtigt ?.
> Jeg vil gerne kunne sende en E-mail med et billede men kan ikke, er det

Du kan enten vælge at sende mmsen som email

Du kan godt sende et billede som email fra 6230i
Først vælger du billedet i galleri mappen
når telefonen har kompriomeret biledet går du ind i gem besked og
gemmerbeskeden

Her efter går du ind i
Beskeder>gemte beskeder>mmsbeskeder og åbner beskeden du lige har gemt
i beskeden vælges opjekter og gemmer billedet

Her efter går ind
Beskeder>og åbner email programmet

Vælg Opret email og udfylder felterne og skriver noget tekst og vælger
vedheft
fil og finder det billede du lige har gemt. Det skal være det komprimere
billede det
originale vil den ikke tage imod begrund på størelsen og den gir sig ikke
til komprimere aumatosk i email menuen.

Via denne metode bliver det sendet som en email med vedheftet fil lige som
det skulle gøres fra en pc af.

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen