3G batteriforbrug
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-07-06 21:05

Iflg. Sony Ericsson har deres 3G telefoner 7 timers taletid pr
opladning hvis der bruges GSM netværk. På UMTS netværk er der kun 2½
times taletid til rådighed pr opladning...

Er det ikke temmelig ringe ?

Moo point: It´s like a cow´s opinion. It just doesn´t matter. It´s
"moo".
- Joey Tribianni, "The One Where Chandler Doesn´t Like Dogs".

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-07-06 23:51

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> Iflg. Sony Ericsson har deres 3G telefoner 7 timers taletid pr opladning
> hvis der bruges GSM netværk. På UMTS netværk er der kun 2½ times taletid
> til rådighed pr opladning...

Det er er nok hvis der bruges videotelefoni.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-07-06 17:55

Bjarke Hansen brought next idea :

> Det er er nok hvis der bruges videotelefoni.

Nope, den står ved siden af nemlig, videosamtale og der er der kun 1½
times taletid.

"It usually takes me more than three weeks to prepare a good impromptu
speech." - Mark Twain

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 23-07-06 14:54

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> den 20. juli 2006 kl. 22:05 +0100 skrev:
>Iflg. Sony Ericsson har deres 3G telefoner 7 timers taletid pr
>opladning hvis der bruges GSM netværk. På UMTS netværk er der kun 2½
>times taletid til rådighed pr opladning...
>
>Er det ikke temmelig ringe ?

Jo, men det må man desværre finde sig i pt., hvis man vil være med på
3G-bølgen. Min Nokia N80 skal også lades op mindst hver anden dag.

Udviklingen af batterierne går desværre ikke lige så hurtigt som
udviklingen af nye dimser og teknologier, der udnytter batterierne.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 12:25

Ja men hvor mange mAh er batteriet så på? Du kan på nettet købe et
højkapacitets batteri der gør at du får mere ud af din telefon:) Det behøver
ikke at være et originalt:)

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jesper

Dato : 27-07-06 20:03

On Thu, 27 Jul 2006 13:24:34 +0200, Thunder (4920 Søllested) wrote:

> Ja men hvor mange mAh er batteriet så på? Du kan på nettet købe et
> højkapacitets batteri der gør at du får mere ud af din telefon:) Det behøver
> ikke at være et originalt:)

Men når man hører om telefoner som bryder i brand eller eksploderer, er
det stort set altid på grundt af et uorginalt batteri. Lithium-ion
batterier er seriøse sager, hvis de ikke er lavet omhyggeligt.