Import af prisfiler til Summa Summarum
Fra : Peter Jensen

Dato : 05-10-06 22:27

Er der nogen som ved hvordan man indlæser prisfiler af typen instpris fra
Solar i Summa Summarum? Jeg har kigget på importmodulet, men det ser
kompliceret ud. Jeg har desuden fået og vide at inspris slet ikke kan
indlæses da det ikke er "kommasepareret".

/Peter

Fra : Søren D.

Dato : 05-10-06 22:59

Hej Peter,

Jeg tilbyder en løsning, ERP Tolk, der kan importere prisfiler fra Solar og
en række andre El grossister (samt VVS, Tømmer og autobranchen). Ud over at
kunne indlæse prisfilen, kan den også indlæse Solar rabataftaler, så alle
rabatter beregnes automatisk.

Du kan læse mere om ERP Tolk her:

http://www.dalbydata.dk/erp_tolk.html

hvorfra progammet også kan downloades. ERP Tolk kan bruges gratis i en
60-dages evalueringsperiode.

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har spørgsmål. Brug i så fald
mail-adressen, der er angivet på Kontakt-siden.

Mvh. Søren

Fra : Allan Soerensen

Dato : 05-10-06 23:36

"Søren D." <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej Peter,

Hej Søren / "Peter"

> [...]
> at
> kunne indlæse prisfilen, kan den også indlæse Solar rabataftaler, så alle

Et par gode råd til næste gang du vil lave det lille stunt:

1. Hav lidt tålmodighed og vent lidt længere inden du besvarer "spørgsmålet"
når der er tale om et så specielt problem.
2. Det virker lidt mere troværdigt, hvis du ikke bruger nøjagtig samme
news-reader, og version, som "spørgeren".
3. Det bliver først rigtig troværdigt, hvis du vælger at poste dit svar fra
en anden IP-adresse end den "spørgeren" brugte.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-10-06 17:25

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> writes:

> [...]
> 3. Det bliver først rigtig troværdigt, hvis du vælger at poste dit svar fra
> en anden IP-adresse end den "spørgeren" brugte.

Hold kæft, det er til grin, ROTFLOL

Så fik google også lige arkiveret den...

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : gusse.net

Dato : 12-10-06 14:02

jo jo, men Hr dalby fik da lidt omtale, selvom han svarede på hans - aka
peter jensens - spørgsmål ..

he he :)

--
gusse
www.gusse.net

Fra : Stefan Andersen

Dato : 06-10-06 21:05

Martin Jørgensen wrote:
> Hold kæft, det er til grin, ROTFLOL
>
> Så fik google også lige arkiveret den...

Tjek også "test" posten i dk.test et par minutter før han poster i
dk.erhverv.. Måske han lige skulle se headers først?

*host*