Hvad gør man?
Fra : Per Vadmand

Dato : 05-10-06 15:14

Er der ikke en måde at holde disse irriterende racist-krydspostninger fra at
fylde dk.familie.barn?

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-10-06 15:50

Per Vadmand skrev:
> Er der ikke en måde at holde disse irriterende racist-krydspostninger fra at
> fylde dk.familie.barn?

Jo, killfiltrere dem væk. Det gør jeg også snart.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Dorthe

Dato : 07-10-06 13:11

Benedikte Brisson skrev:

> Jo, killfiltrere dem væk. Det gør jeg også snart.
>
> Venlig hilsen Dikte
Sætter du hver enkelt på filter eller er der en nemmere måde???

/Dorthe

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 16:00

Per Vadmand wrote:

> Er der ikke en måde at holde disse irriterende racist-krydspostninger fra at
> fylde dk.familie.barn?

Smid dem og Salah Jafar i et filter. Alternativt kan du jo sende en
klage til hans udbyder ...

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 06-10-06 10:08

Holst wrote:

> Smid dem og Salah Jafar i et filter. Alternativt kan du jo sende en
> klage til hans udbyder ...

Og lige præcis hvordan hjælper det på opfølgningerne?

--
Regards,
Kristian Damm Jensen

Fra : Holst

Dato : 06-10-06 10:14

Kristian Damm Jensen wrote:

> Og lige præcis hvordan hjælper det på opfølgningerne?

Ikke alverdens, men ophører han med at poste i gruppen, så ophører
opfølgningerne også.

Og med hensyn til filteret, så er det vel blot et spørgsmål om at
filtrere på References: headeren. Salah Jafars Message-ID'er ser rimelig
unikke ud.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-10-06 00:41

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Er der ikke en måde at holde disse irriterende racist-krydspostninger
> fra at fylde dk.familie.barn?

Jeg svarer dem lystigt (og gerne provokerende) men sørger for at fjerne
krydspostingen til dk.familie.barn. På den måde håber jeg at samle evt.
besvarelser under MIN posting i en anden gruppe og dermed flytte
diskussionen.

Indtil videre med et vist held. Desværre starter de konstant nye tråde, så
det kræver lidt benarbejde.

Og så har jeg klaget til relevante udbydere. Desværre uden resultat indtil
videre

Fra : Holst

Dato : 06-10-06 08:29

Kent Oldhøj wrote:

> [...]
> det kræver lidt benarbejde.
>
> Og så har jeg klaget til relevante udbydere. Desværre uden resultat indtil

Måske skulle man bare skrive til Salah Jafar og fortælle ham, at
dk.familie.barn er helt hen i vejret, hvorimod de øvrige grupper i
krydspostningen er (mere eller mindre) relevante.

For når alt kommer til alt, så var det jo ikke Salah Jafar, men derimod
Patruljen, der startede denne latterlige krydspostning med sådanne
indlæg i dk.familie.barn - Salah Jafar har blot fortsat den uden at
vide, at han måske generer os. Han tror måske, dk.familie.barn er en
relevant gruppe.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-10-06 09:58

Holst <newsjul06@shelter.dk> wrote in

> Måske skulle man bare skrive til Salah Jafar og fortælle ham, at
> dk.familie.barn er helt hen i vejret, hvorimod de øvrige grupper i
> krydspostningen er (mere eller mindre) relevante.

Jafar har selv udvidet krydspostingen, så han er skam udemærket klar over
hvad han gør. Han har ikke reageret på venlige henstillinger.

> For når alt kommer til alt, så var det jo ikke Salah Jafar, men
> derimod Patruljen, der startede denne latterlige krydspostning med
> sådanne indlæg i dk.familie.barn

Helt enig. "Patruljen" bærer alene skylden for denne krydspostings krig.
Det eneste man kan sige til gruppens normale brugere er "HOLD UD!".

Det plejer at aftage med tiden og forsvinde helt.

> - Salah Jafar har blot fortsat den
> uden at vide, at han måske generer os. Han tror måske, dk.familie.barn
> er en relevant gruppe.

Han er udemærket klar over hvad han gør. Jeg tror Jafar tror han hævner sig
på "Patruljen" på denne måde.

Fra : Holst

Dato : 06-10-06 10:16

Kent Oldhøj wrote:

> Jafar har selv udvidet krydspostingen, så han er skam udemærket klar over
> hvad han gør. Han har ikke reageret på venlige henstillinger.

Ja, men kun med en (mere eller mindre) relevant gruppe. Men du har måske
ret i, at han udmærket ved, at dk.familie.barn ikke bør være på listen.

> Helt enig. "Patruljen" bærer alene skylden for denne krydspostings krig.
> Det eneste man kan sige til gruppens normale brugere er "HOLD UD!".

Nemlig.

Og så er det altså hellere ikke sværere at hoppe forbi hans indlæg og
øvrige indlæg i disse tråde.

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-10-06 15:56

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
>
> Han er udemærket klar over hvad han gør. Jeg tror Jafar tror han
> hævner sig på "Patruljen" på denne måde.

Man kan jo evt. markere alle de pågældende tråde "ignorer samtale" - så
slipper man også for at se alle dem, der (som jeg selv i starten) er dumme
nok til at besvare dem.

Per V.