Hva nu ???
Fra : Lars Grau

Dato : 05-10-06 12:39

Hej NG

Jeg havde lidt problemmer med min Dlink DI-514, og tænke så jeg updatere
bare lige firmware som jeg har gjort tidligere, men efter update kan jeg
ikke tilslutte netværket hverken via Kabel eller WIFI, alle dioder blinker
som de plejer, og den henter også WAN ip fra den router som den er
tilsluttet, Nogen som har en ide til hvad der kan være gået galt, og hvad
jeg evt kan gøre nu, ud over at købe en ny router.

Venlig Hilsen
Lars

Fra : JSH [9800]

Dato : 05-10-06 13:07

Jeg ville starte med at gå ind i konfigurationen og se om den er som den
skal være.

Fra : Lars Grau

Dato : 05-10-06 13:34

Hej Igen

Jeg kan slet ikke komme i forbindelse med den

/Lars

Fra : reno

Dato : 05-10-06 15:15

jeg ved ikke om det hjælper, men kan den ikke resettes.
mvh. reno

Fra : Lars Grau

Dato : 05-10-06 19:38

Jo det kan den, men kun de data som jeg har ændre, så det hjælper jo ikke på
det, da jeg har lagt ny firmware ind i den og den ikke fik det hele da
strømmen gik

/lars

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-10-06 19:48

Prøv at ringe til D-Link's support. De er flinke til at hjælpe....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 05-10-06 22:00

> [...]
> tilsluttet, Nogen som har en ide til hvad der kan være gået galt, og hvad
> jeg evt kan gøre nu, ud over at købe en ny router.

Du kan også forsøge at tilgå den ved at give din pc en fast ip istedet for
DHCP (hvis det er tilfældet)

typisk vil indstillingen for pc være hvis du vælger fast ip på pc:

Egenskaber for LAN dobbeltklik tcp/ip

192.168.0.x IPadresse (x=7 til 254)
255.255.255.0 (subnet)
192.168.0.1 (gateway)

DNSadresser (afhænger af udbyder - det kan du se hos din Internet
udbyder....)
Du burde kunne tilgå din router bare ved at udfylde de øverste 3 linier i
tcp/ip egenskaber....

Men du skriver også at strømmen gik.. var det i fbm. firmware update.?.. så
er der vist kun en ting stort set - enten en ny chip i den (ved ikke om en
sådan kan købes) eller alternativt en ny router.