Java - "Blinke tekst"
Fra : Deathwebber

Dato : 05-10-06 11:14

YoYo Folk..

Jeg er meget ny på dette område, så jeg prøver bare at springe ud
i det og forklare jer hvad mit problem er.
Jeg står og skal bruge en java stricpt til at få tekst til at
blinke i 3 forskellige farver "blå, grøn og sort" jeg ved ikke om
det er nok infomationer?
Jeg bruger netop denne til en dansk 3D chat, som er bygget i
java. Da jeg som sagt ikke ved om der er forskeld på java, så
smider jeg lige et link ind til chatten, kan folk se hvorfor en
evt "java-code" jeg skal bruge www.n.dk -> tryk på "klik her for
at åbne" -> Tryk på "log på som gæst" -> Tryk på "Chat i
HøjHuset".

På forhånd tak.

- Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 05-10-06 12:20

Deathwebber skrev:
> [...]
> evt "java-code" jeg skal bruge www.n.dk -> tryk på "klik her for
> at åbne" -> Tryk på "log på som gæst" -> Tryk på "Chat i

Det ser meget mystisk ud. Det har tilsyneladende
noget med TV2 at gøre. Det er derfor helt uforståeligt,
1.
at der ikke findes folk i tv2's webafdeling der kan
løse det lille problem, og som kender forskel på
Java og JavaScript og
2.
at du ikke på nogen måde sandsynliggør at du
haandler på vegne af tv2.

Er du ude i noget snavs eller er der noget jeg
helt har misforstået?

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Deathwebber

Dato : 05-10-06 12:33

Ja du misforstå det ret meget, tv2 og Ncom som ejer NetStationen har
bare indgået en aftale, så der kommer flere brugere på NetStationen så
derfor er de kommer derunder, det er da ikke snavs at skulle bruge
formel til at få tekst til at blinke, man kan ikke bare snakke med de
så kaldte "Superbrugere" derinde, så derfor må jeg finde hjælp her.
Kan du ikke skrive formel til at få tekst til at blinke, i java bare..
Det er der sgu ikke noget h4x0r over, folk tror altid man er ude på
noget når man ikke er sikker på det område man har begivet sig ind
på.. Ihh det tisser mig godt nok af :/

- Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-10-06 19:10

Deathwebber skrev:

> Kan du ikke skrive formel til at få tekst til at blinke, i java

For en ordens skyld - du skal bruge javascript, ikke java til at få
teksten til at blinke. De to ting er ikke det samme.

Du kan finde en del køreklare eksempler ved at google på
"javascript blinking text", men mange scripts er meget gamle og en
del tager ikke højde for meget andet end IE og Netscape.

Mange folk bryder sig ikke om blinkende tekst - det er muligvis
derfor der ikke dukker mere moderne scripts op i google-søgningen.
Men hvis du starter med noget af det du kan finde, kan du sikkert
få hjælp til at forbedre scriptet herinde.

> Det er der sgu ikke noget h4x0r over,

h4x0r?

PS: Læs gerne siden her:
<http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp> - eller se min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Konrad

Dato : 08-10-06 22:59

"Deathwebber" <henrikh@hushmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt "java-code" jeg skal bruge www.n.dk -> tryk på "klik her for
> at åbne" -> Tryk på "log på som gæst" -> Tryk på "Chat i

dette liv med Bertelsen og Konrad">Klik</a>'