Kender du nogen....
Fra : Gitte Bormann

Dato : 04-10-06 19:41

der mangler en dejlig kat - så bed dem kigge her:
http://www.hotneedles.com/killingesalg/

Nu har jeg nemlig sat vores tilløber-kattekillinger til salg! Det er
lidt med hjertet oppe i halsen - tror nok min største frygt er, at jeg
skal aflevere dem på internat. Det vil jeg SÅ gerne undgå - især fordi
vi har arbejdet så meget med dem, så jeg håber virkelig, der er en bedre
fremtid til dem.
Og så er det måske mit lille håb, at ved at fortælle om det herinde, er
der måske nogen, der kender, nogen der kender osv. osv.

Mange hilsner
Gitte Bormann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-10-06 19:49

Gitte Bormann skrev:
> der mangler en dejlig kat - så bed dem kigge her:
> http://www.hotneedles.com/killingesalg/

Du ka jo også annoncere dem på www.vildkat.dk

Venlig hilsen Dikte

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-06 20:08

Gitte Bormann <gittebormannKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:
> [...]
> Og så er det måske mit lille håb, at ved at fortælle om det
> herinde, er der måske nogen, der kender, nogen der kender osv. osv.

Hej Gitte.

Har lige været inde på hjemmesiden og set billederne af de små misser.
De er simpelthen *så* bedårende. Jeg er helt sikker på, at de vil
blive solgt (og så *kun* 300,- kr. det er da vist en mere end rimelig
pris).

Læste også hele bloggen. Det var en rørende læsning, der også kunne
kalde smilet frem. Du er da vist bidt af "en gal kat" tror jeg. Der
skulle findes nogle flere af din slags.

Stor respekt for, at du ser potentielle købere an, og ikke er bange
for at afstå fra et salg, hvis din mavefornemmelse ikke er rigtig, det
kan jeg godt lide.

Mange venlige hilsener

Tove :)

Fra : Trine

Dato : 04-10-06 21:36

"Gitte Bormann" <gittebormannKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og så er det måske mit lille håb, at ved at fortælle om det herinde, er
> der måske nogen, der kender, nogen der kender osv. osv.

Hej Gitte,

Hvor er de dog bare kære. Jeg har også lige været inde på hjemmesiden og
nyde alle billederne og din dejlige beretning om dem.
Man bliver jo helt blød om hjertet når man ser sådanne nogle små dejlige
killinger.

Mange hilsner
Trine

Fra : tine bredahl

Dato : 06-10-06 10:06

>Hej Gitte,

hvor i landet befinder killingerne sig????
Candy er godt nok svær at stå for

mvh Tine

Gitte Bormann skrev:

> [...]
> Og så er det måske mit lille håb, at ved at fortælle om det herinde, er
> der måske nogen, der kender, nogen der kender osv. osv.

tine bredahl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gitte Bormann

Dato : 06-10-06 13:58

> hvor i landet befinder killingerne sig????
> [...]

Vi bor i Nordjylland - Sulsted. En lille søvnig by (bortset lige fra på
vores matrikel 15 km. nord for Aalborg.
Og Candy rigtig rigtig dejlig.......dét vil jeg gerne medgive.

Fra : Siri

Dato : 06-10-06 10:08

> [...]
> Og så er det måske mit lille håb, at ved at fortælle om det herinde, er
> der måske nogen, der kender, nogen der kender osv. osv.

Nåårhh.. Har kigget og læst det hele, flot, Gitte! Tippet er givet
videre til de relevante - håber på dejlige hjem til alle nuttebasserne -
de er ultra-dejlige!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ditte H

Dato : 06-10-06 14:24

Gitte Bormann har bragt dette til verden:
> [...]
> Og så er det måske mit lille håb, at ved at fortælle om det herinde, er
> der måske nogen, der kender, nogen der kender osv. osv.

Sikken en dejlig historie.
Vil gerne give et lille bidrag, i form af 100 kr. Ikke meget, men det
kan da give lidt tilskud til foder eller legetøj.
Du har gjort et fantastisk stykke arbejde. Det vil jeg gerne støtte.
Send en mail med et konto nummer, og du hører fra mig.

Hilsen Ditte

PS. Jeg har allerede en kat, og må ikke have mere end en. Men de er
skønne og fristende.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Gitte Bormann

Dato : 06-10-06 19:24

> [...]
>
> Hilsen Ditte
>
> PS. Jeg har allerede en kat, og må ikke have mere end en. Men de er

Sikke dog en flot tanke - 1000 tak herfra. Wow.