Jesus Camp
Fra : Patruljen

Dato : 04-10-06 16:52

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-10-06 17:34

Den 04-10-2006, skrev Patruljen:
> Den nye børne - karakter ?

Havde du et egentlig budskab - eller blot det sædvanlige trolleri fra din
side?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + DebatForum
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : ThomasB

Dato : 04-10-06 23:22

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Havde du et egentlig budskab - eller blot det sædvanlige trolleri fra din
> side?

Det var et oplæg til diskussion

Fra : Patruljen

Dato : 04-10-06 23:51

ThomasB wrote:
> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var et oplæg til diskussion

http://www.youtube.com/watch?v=lOxom902fBQ&NR

Tja. Som du kan se. Er der flere som tænker over sagerne.
Det forventes selvfølgelig ikke af jer 2. Eller Vidal.

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 05-10-06 00:23

Patruljen skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=lOxom902fBQ&NR
>
> Tja. Som du kan se. Er der flere som tænker over sagerne.

Ja det er virkelig dybe sager du disker op med dér

> Det forventes selvfølgelig ikke af jer 2. Eller Vidal.

Nej så højt niveau når vi nok aldrig...

Fra : Patruljen

Dato : 05-10-06 00:42

ThomasB wrote:

> Ja det er virkelig dybe sager du disker op med dér

Det er ganske interessant, hvordan fundamentalistisk kristendom
udvikler sig. Ja.
Måske specielt når det er i supermagten USA.

Fra : ThomasB

Dato : 05-10-06 18:16

Patruljen skrev:

> Det er ganske interessant, hvordan fundamentalistisk kristendom
> udvikler sig. Ja.
> Måske specielt når det er i supermagten USA.

Ja, det er præcist lige så interessant for dig, som rengøring er for
rengøringsvanvittige - de elsker også at "bekæmpe"/beskæftige sig med
snavset.

Fra : Patruljen

Dato : 05-10-06 18:53

ThomasB wrote:

> Ja, det er præcist lige så interessant for dig, som rengøring er for
> rengøringsvanvittige - de elsker også at "bekæmpe"/beskæftige sig med
> snavset.

He. rengørings - vanvid. Vi kommer vidt omkring

Det fremgik af indslaget, at forfatteren forventede en massiv
indflydelse på kommende generationer. Så hvis du mener, der er tale
om snavs. Er det ikke en plet - rens der er behov for...

Jeg tror ikke, jeg bekæmper specielt meget, ved at sætte indlæg på
usenet. Gennemslags - kraften fra usenet er vist til at overse.

Tilgengæld er usenet en mulighed for at få input fra mennesker om
emner,
som ikke umiddelbart er repræsenteret i andre medier.
Det er nok det optimale, jeg har af forventninger til usenet.

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 06-10-06 12:59

Patruljen skrev:

> [...]
> indflydelse på kommende generationer. Så hvis du mener, der er tale
> om snavs. Er det ikke en plet - rens der er behov for...

Du bliver ved hva?

Din besættelse af at rense religion taler for sig selv.

> Jeg tror ikke, jeg bekæmper specielt meget, ved at sætte indlæg på
> usenet. Gennemslags - kraften fra usenet er vist til at overse.

"Specielt meget" LOL..

> Tilgengæld er usenet en mulighed for at få input fra mennesker om
> emner,
> som ikke umiddelbart er repræsenteret i andre medier.

Religion er nok noget af det meste omdiskuterede, så du følger åbenbart ikke
så meget med i medierne. Hvis du er så interesseret i f.eks kristendommen,
så kan jeg anbefale dig et abonnement på Kristlig Dagblad - de kører ofte
kampagner, hvor du kan få avisen hver søndag i 3 mdr gratis.

Fra : Patruljen

Dato : 06-10-06 13:38

ThomasB wrote:

> Du bliver ved hva?

Der er ting, du ikke bryder dig om at vide
Det må være rart, at have en så selektiv perception.

> Din besættelse af at rense religion taler for sig selv.

Du fantaserer . Det er iorden.

> "Specielt meget" LOL..

Igen. En selektiv perception. Som forhindrer dig i at opfatte
budskabet.
Du beskytter dig - selv. Det er ok.

Gaab. Flere fantasier....

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 06-10-06 17:37

Patruljen skrev:

> Der er ting, du ikke bryder dig om at vide

Det ved du absolut intet om, hvor skulle du vide det fra?

> Det må være rart, at have en så selektiv perception.

Erfaring?

> Du fantaserer . Det er iorden.

Hvad vil du kalde folk, der opretter massevis af indlæg i religiøse grupper,
udover fanatiske?

> Igen. En selektiv perception. Som forhindrer dig i at opfatte
> budskabet.
> Du beskytter dig - selv. Det er ok.

Nu fantaserer du Patrulje.

Hvis du mener jeg beskytter mig, må du jo også vide hvad jeg beskytter mig
mod - kan du forklare, eller vil du indrømme at du tager fejl?

> Gaab. Flere fantasier....

Du virker meget træt i øjeblikket Patrulje - måske skulle du tage dig en
lur?

Fra : Patruljen

Dato : 06-10-06 17:58

ThomasB wrote:

> Det ved du absolut intet om, hvor skulle du vide det fra?

Erfaring?

Næe. Men derfor kan jeg godt være misundelig.

> Hvad vil du kalde folk, der opretter massevis af indlæg i religiøse grupper,
> udover fanatiske?

Vedholdenhed. er ikke det samme som fanatisme.
Jeg har ikke oprettet et astralt møntvaskeri.

> Nu fantaserer du Patrulje.
>
> Hvis du mener jeg beskytter mig, må du jo også vide hvad jeg beskytter mig
> mod - kan du forklare, eller vil du indrømme at du tager fejl?

Som der står. Mod budskabet.

Hvis der var tale om bekæmpelse foregik det næppe på usenet.
Gennemslags - kraften er vist mere end tvivlsom.
Det var budskabet. Du forholder dig ikke til udsagnet, før du tvinges.

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 06-10-06 23:08

Patruljen skrev:

> Erfaring?
>
> Næe. Men derfor kan jeg godt være misundelig.

1-0

> Vedholdenhed. er ikke det samme som fanatisme.
> Jeg har ikke oprettet et astralt møntvaskeri.

Haha - "vedholdenhed" - Bin Laden er også bare "vedholdende"..

> Som der står. Mod budskabet.
> Hvis der var tale om bekæmpelse foregik det næppe på usenet.
> Gennemslags - kraften er vist mere end tvivlsom.
> Det var budskabet.

Skal jeg forstå det sådan, at du mener at jeg beskytter mig mod, at
gennemslagskraften ikke er så stor på usenet?

> Du forholder dig ikke til udsagnet, før du tvinges.

Anklage? Fantasi?

Fra : Patruljen

Dato : 07-10-06 09:37

ThomasB wrote:

> 1-0

> Haha - "vedholdenhed" - Bin Laden er også bare "vedholdende"..

Nja. Er det ikke en sammenligning lidt vel ude i proportions-
forvrængning?

> Skal jeg forstå det sådan, at du mener at jeg beskytter mig mod, at
> gennemslagskraften ikke er så stor på usenet?

Som der står, mod budskabet.
Du forholdt dig ikke til udsagnet, vel ?

Jeg mener ikke, vi kan tale om bekæmpelse af hverken det ene eller det
andet.

> Anklage? Fantasi?

En konstatering.

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-06 12:14

Patruljen skrev:

> Nja. Er det ikke en sammenligning lidt vel ude i proportions-
> forvrængning?

Men teenageren der hænger masser af plakater på væggen af kendisser, er blot
vedholdende?