Hjælp til billeder på hjemmeside.
Fra : Lars

Dato : 04-10-06 14:50

Hej forum.

Jeg har et lillet problem. som er at jeg har en masse billeder
som jeg skal have ind på en hjemmeside. Og der er rigtig mange så
jeg ville lige høre om der var en nemmer måde ind at skal til at
gøre det hele manuelt eller om man kan while dem ind. alle
billederne ligger i en mappe for sig selv.

På forhånd mange tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Lassen

Dato : 04-10-06 16:25

Nu skirver du ikke noget om hvad din hjemmeside er skrevet i men en
nem måde at lave gallerier, med tilhørende sider til er at anvende

HNM Web Gallery Creator

Hvis du søger på Google kan du finde den der i en fri version, som
man kan det meste med.

Den kan også reducerer billederne i størrelse så de passer til en
hjemmeside.

Hvis du kører PHP på din hjemmeside vil jeg klart anbefale
Cobbermine kanon galleri

Fra : Lars

Dato : 05-10-06 19:46

> [...]
>
> HNM Web Gallery Creator
>
> Hvis du søger på Google kan du finde den der i en fri version, som
Mange tak for svaret det var godt..
Jeg fandt HNM Web Gallery Creator og det er meget godt. For jeg har
ikke brug for at det var i php.

Fra : Jens Lassen

Dato : 04-10-06 16:27

Nå ja jeg kan jo også læse det hele, så klart cobbermine