hjælp til delete fil
Fra : Mozart

Dato : 22-06-01 16:16

Hej
Hvordan gøre jeg det hvis jeg ønsker at slette et fil(JPG) i min udbyderes
server.
Jeg har et script som sletter min info på min access database, men oplysning
i databasen er der også et billede fil.
Håber at i forstår spørgesmålet.
tak

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-06-01 16:33

"Mozart" <nhiasy@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> Jeg har et script som sletter min info på min access database, men
> oplysning i databasen er der også et billede fil.

det tror jeg da jeg gør.

Du skal bruge FileSystemObject

Set fso = server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set f3 = fso.GetFile("c:\inetpub\wwwroot\subdir\pic1.jpg")
f3.delete

--
I wrote to George W. Bush - see why at
http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp