<<< No Message Collected >>>
Fra : oto

Dato : 04-10-06 07:54

Hej
Fra en hjemmeside med formularer der sendes via e-mail har jeg i den seneste
tid modtaget mails der bare indeholder:

<<< No Message Collected >>>

Tilsyneladende kommer de lige efter der er sendt en formular; men kun en
gang i mellem. Og det ser ikke ud til at der er blevet udfyldt en formular,
som er gået tabt.

Hvad kan dette skyldes ???

MVH Oto

Fra : oto

Dato : 04-10-06 18:50

> [...]
>
> Tilsyneladende kommer de lige efter der er sendt en formular; men kun en
> gang i mellem. Og det ser ikke ud til at der er blevet udfyldt en

Det har faktisk vist sig at der er tilfælde hvor der er udfyldt en formular,
dataene er tilskrevet filen; men mailen kommer med teksten som nævnt
ovenfor.

MVH Oto>