Hund med barberede testikler?
Fra : Tina

Dato : 04-10-06 01:29

Forleden så jeg inde i København en muskelhund - med glatbarberede testikler
og området lige omkring!

Det var helt tydeligt, at den dreng/mand/hanskønsvæsen hunden havde i den
anden ende af snoren, var stolt af sin hanhunds udstyr. Men ligefrem at
skamfere hunden på denne måde?

Måske er det bare mig der er gammeldags.

Tina

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-10-06 03:57

Tina wrote:

> Måske er det bare mig der er gammeldags.
>
> Tina

Eller måske er der en helt anden forklaring?
Nu plejer muskelhunde at være meget korthårede, men der findes
hunderacer hvor hannerne har nedsat sædkvalitet på grund af at
testiklerne har det for varmt, og da bliver de faktisk barberet lidt i
de regioner. Men det er normalt racer med meget hår.....
Ofte er intelligensen i den anden ende af en snor med muskelhund til at
overskue, og det kan være at vedkomende har hørt at det gavner
produktionen. Avlen af muskelhunde kører på højtryk.
En anden forklaring kan være hudsygdommme som findes i visse meget
korthårede racer, f.eks. boxer.
Men i betragtning af racen er blærerøvsforklaringen også tænkelig.

Hilsen Kim

Fra : nana sørensen

Dato : 04-10-06 11:36

"Tina" <Spørg@vedvejkrydset,dk> wrote in message
> [...]
> skamfere hunden på denne måde?
>
> Måske er det bare mig der er gammeldags.

Hmm... Jeg ved ikke om jeg ville være stolt af at være så potensfikseret, at
je gfølte at jeg var nødt til at barbere min hunds boller.LOL

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 14:03

Tina skriblede bla:
> [...]
> ligefrem at skamfere hunden på denne måde?
>
> Måske er det bare mig der er gammeldags.

Muslimer barberer også kønsbehåring så er det vel naturligt at de også gør
det på hunden.
Jeg antager det var en sådan der havde hunden
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-10-06 14:25

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det på hunden.
> Jeg antager det var en sådan der havde hunden

------------

ROFL!!!!

fyyyyhh hvor er du styg! (-;

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 15:59

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> ROFL!!!!
>
> fyyyyhh hvor er du styg! (-;

Milo og mig og konen sværger til behårede bjæller
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 04-10-06 17:58

"jopa" skrev

> Milo og mig og konen sværger til behårede bjæller

Hmmm... Spørg lige konen igen! Måske hørte hun ikke helt efter da du spurgte
første gang
Måske troede hun, du spurgte om du skulle klippe buskbommen ned til det bare
ingenting!?

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 18:16

Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Hmmm... Spørg lige konen igen! Måske hørte hun ikke helt efter da du
> spurgte første gang
> Måske troede hun, du spurgte om du skulle klippe buskbommen ned til
> det bare ingenting!?

Igen bringer kvinderne os OT.
Har før klippet det som et hjerte men hun syntes det så fimset ud
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 04-10-06 18:29

"jopa"skrev i
> Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Igen bringer kvinderne os OT.
> Har før klippet det som et hjerte men hun syntes det så fimset ud

Okay okay... Hun er da også svær at stille tilfreds! prøv med et kryds og
bolle - så er hun også underholdt

- Winnie der liiige vil understrege, at det vanen tro, er John der trækker
snakken OT!

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 18:54

Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Okay okay... Hun er da også svær at stille tilfreds! prøv med et
> kryds og bolle - så er hun også underholdt

Kryds det gider hun ikke, men det andet er hun helt med på

> - Winnie der liiige vil understrege, at det vanen tro, er John der
> trækker snakken OT!

Det var da vist en kvinde der først havde frække tanker da hun så en
muskelhund med barberet klokkeværk
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-06 18:52

jopa <spam@nøøø.invalid> wrote:

> Har før klippet det som et hjerte men hun syntes det så fimset ud

Er det buxbommen du mener ???

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 18:56

Tove Krieger skriblede bla:

> Er det buxbommen du mener ???

Det var da fandens så frække i tøser er i dag
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-06 19:04

jopa <spam@nøøø.invalid> wrote:
> Tove Krieger skriblede bla:

> Det var da fandens så frække i tøser er i dag

Vi har da så sandelig også haft et par gode læremestre (John og Jens)

Venlig hilsen

Tove

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 04-10-06 20:02

"Tove Krieger" skrev
wrote:

> Vi har da så sandelig også haft et par gode læremestre (John og Jens)

Hvad man ikke har i overarmene, må man have i munden og ikke sjældent,
mellem ørerne
Selv voksede jeg op med 3 meget stærke mænd, der ikke havde den store
respekt for kvindekønnet, så lærer man et og andet... Så John og Jens...
Tjah... Just another day at the office

- Winnie der ved nærmere eftertanke, nok vil give Johns kone ret i det der
med hjertet. Det går sgu ikke

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 04-10-06 19:55

"Tove Krieger" skrev

> Er det buxbommen du mener ???

*LOL*
-Winnie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-06 09:00

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> "Tove Krieger" skrev

> *LOL*
> -Winnie

Nej, det må være Buksebommen, eller er det en talefejl :)..

M.V.H....Benny..

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-10-06 18:44

jopa wrote:

> Milo og mig og konen sværger til

har _hun_ også

> behårede bjæller

?? ¤)

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 18:52

Kim Christensen skriblede bla:

> har _hun_ også

> ?? ¤)

ja da hun har mine
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 04-10-06 20:10

"jopa" skrev

> Kim Christensen skriblede bla:

> ja da hun har mine

Bare John så ikke har fået hendes babser i bytte

Det minder mig om en kæreste jeg havde en gang. Han var efternøler, og
første gang jeg skulle møde hans mor og søster, proklamerede de at hans søde
små baller tilhørte dem

- Winnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-06 20:19

Fra : jopa

Dato : 04-10-06 20:19

Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Det minder mig om en kæreste jeg havde en gang. Han var efternøler, og
> første gang jeg skulle møde hans mor og søster, proklamerede de at
> hans søde små baller tilhørte dem

Ja den kan jo forståes på 2 måder
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 05-10-06 09:23

"jopa" skrev
> Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Ja den kan jo forståes på 2 måder

Nå ja... *Fnis*

- Winnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-06 20:22

> [...]
>
> Det minder mig om en kæreste jeg havde en gang. Han var efternøler,
> og første gang jeg skulle møde hans mor og søster, proklamerede de

Der er nu noget der siger mig, at jeg godt kan forstå der er tale om
en *eks*kæreste.

LOL

Venlig hilsen

Tove

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 05-10-06 09:25

"Tove Krieger" skrev

> Der er nu noget der siger mig, at jeg godt kan forstå der er tale om en
> *eks*kæreste.
>
> LOL

Åh ja Og jeg blev heller aldrig rigtig gode venner med hverken mor eller
søster!

- Winnie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-10-06 18:51

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

jopa wrote:

> Milo og mig og konen sværger til

har _hun_ også

> behårede bjæller

?? ¤)

Hilsen Kim
----------

LOL!
jeg turde ikke nævne det.. (-;

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 05-10-06 00:09

On Wed, 4 Oct 2006 19:50:45 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>har _hun_ også

>?? ¤)
>
>Hilsen Kim
>
>LOL!
>jeg turde ikke nævne det.. (-;

og jeg ville slet ikke deltage, da I som sædvanlig er OT.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk