Kat og hvalp leger
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 19:16

Vores søn har lige lavet denne lille film med vores hankat Filur og vores
lille 8 ugers hvalp Trunte:

http://tjekmig.dk/web-film/play.php?film=22

Trunte flytter til sit nye hjem på søndag, men indtil da er Filur da en god
legekammerat, når nu de andre hunde ikke gider.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-10-06 19:59

Buffy <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote:
> [...]
>
> Trunte flytter til sit nye hjem på søndag, men indtil da er Filur
> da en god legekammerat, når nu de andre hunde ikke gider.

Hvor er det altså bare en dejlig lille film. Man kan se på Filur, at
han nyder at lege med den lille. De er virkelig søde sammen.

Venlig hilsen

Tove

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 20:29

> Hvor er det altså bare en dejlig lille film. Man kan se på Filur, at han
> nyder at lege med den lille. De er virkelig søde sammen.

Tak Tove.
Filur elsker hunde. Han smider sig gerne, sammen med dem, ved hver
lejlighed, der byder sig. Lige et par billeder også:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/101204726.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/101204709.jpg

Vores 4 andre katte er også glad for hunde, men Filur er den eneste, der
også gerne leger med hundene.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Denise

Dato : 03-10-06 21:07

Buffy wrote:
> [...]
>
> Trunte flytter til sit nye hjem på søndag, men indtil da er Filur da
> en god legekammerat, når nu de andre hunde ikke gider.

He he en dejlig lille film. Deres størrelser passer jo også fint sammen.
Mon mor har også en kat og en hund, en gravhund, de leger også sammen, men
når katten får nok så hopper den bare op på borden. Men gravhunden er jo
mange gange større end katten, og den har præsteret at hoppe og lægge sig på
katten. Nogle gange lyder der et piv, så har hunden lige fået en, fordi den
har været for voldsom haha

--
Hilsen Denise

Fra : tina larsen

Dato : 03-10-06 22:07

En sjov film, man kan rigtig se de hygger sig

tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : gitte

Dato : 04-10-06 06:12

> Trunte flytter til sit nye hjem på søndag, men indtil da er Filur da en
> god legekammerat, når nu de andre hunde ikke gider.

hvor er de søde sammen, dejligt at se, hvem er dog det der ligger og slænger
sig på sofaen med en bog**grin** ?
gitte
http://flexit-design.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 07:23

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse

> hvem er dog det der ligger og slænger sig på sofaen med en bog**grin** ?

Det er Dani- vores yngste søn.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Jokerman

Dato : 05-10-06 21:28

Hej

Hvor er det bare noget af det sødeste jeg længe har set!
Desværre er min kat selv bange for hunde og de hunde jeg kender er skam søde
nok og ville aldrig gøre hende noget, men alligevel er de for voldsomme for
hende, så hun skjuler sig under sengen. Derfor ville noget som dette aldrig
blive tilfældet her, men hvor ser det sødt ud!

Godt filmet!

Hilsen
Jokerman