sikkert et dumt spørgsmål
Fra : Doctor Tennant

Dato : 03-10-06 14:20

....men jeg vil hellere spørge dumt og være sikker.

Jeg vil gerne lave en online butik, hvorfra jeg vil sælge mine
egenproducerede varer, og jeg vil tilbyde gratis levering til mine kunder..
Den porto jeg så skal betale for forsendelserne, den kan jeg da trække fra
som udgift - ikke?

HC

Fra : Kim

Dato : 03-10-06 15:39

On Tue, 3 Oct 2006 15:19:38 +0200, "Doctor Tennant"
<buggeroff@bloodyspammers.net> wrote:

>...men jeg vil hellere spørge dumt og være sikker.

Det er ok.

Du kunne dog have valgt et mere sigende emne som subjekt / overskrift.

Ja.

--
Kim

Fra : Dan Elgaard

Dato : 03-10-06 16:46

> Den porto jeg så skal betale for forsendelserne, den kan jeg da trække fra
> som udgift - ikke?

Jo.

Dan

Fra : OZ1HMX

Dato : 04-10-06 15:52

"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> skrev i en meddelelse
> [...]
kunder..
> Den porto jeg så skal betale for forsendelserne, den kan jeg da trække fra

Sæ'føli!!

/Søren