Ny killing - update!
Fra : Louise Himmelstrup

Dato : 03-10-06 11:18

Først og fremmest tusind tak til jer, der har taget jer tid til at give
mig et godt råd i forbindelse med vores nye killing...

Jeg synes nu I lige fortjener en update på situationen... Mandag
eftermiddag tog det endelig fart, og vores nye killing nyder nu livet
hos os...Hende og Bella er blevet super gode venner, og viger sjældent
fra hinanden. Simba (vores golden retriever) er stadig ikke hendes
bedste ven. Men hun tolererer ham, og er nu næsten holdt op med at hvæse
af ham...hun har faktisk op til flere gange taget mod til sig og kommer
nu nærmere og nærmere!

Vi har stadig ikke bestemt os for, hvad hun skal hedde...det står i
øjeblikket mellem Molly eller Bailey???

Eneste tilbageværende problem er nu, at hun åbenbart kun synes, at
kattebakken er til at tisse i.... og andet kan så gøres i badekarret
eller i et hjørne i køkkenet! Men så længe det ikke er på gulvtæppet, så
går det nok endda...!

Konklusionen på dette lille dilemma... Giv tid er nøgleordet!

Endnu engang tusind tak for jeres gode råd!

Med venlig hilsen
Louise Himmelstrup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-10-06 12:32

Louise Himmelstrup <l_himmelstrupKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

> Konklusionen på dette lille dilemma... Giv tid er nøgleordet!

Det er nemlig helt rigtigt. Hun har været meget dygtig indtil nu synes
jeg.

Da Golden Retrievere jo af naturen er så søde og rare, så varer det
sikkert ikke længe førend hun ligger og sover sammen med Simba, det
ville undre mig meget hvis det ikke bliver sådan.

Det sidste problem med kattebakken, er sikkert også et overstået
kapitel ingen længe, så alt i alt kan du være rigtig stolt af
lillemis.

Venlig hilsen

Tove

Fra : Hanne Engermann

Dato : 03-10-06 12:49

> [...]
> kattebakken er til at tisse i.... og andet kan så gøres i badekarret
> eller i et hjørne i køkkenet! Men så længe det ikke er på gulvtæppet, så

Hej igen

Tag hendes pølser og læg dem op i kattebakken. Det plejer at hjælpe!
Ellers sæt en wc-bakke i favorithjørnet i køkkenet. Du kan også gå den
modsatte vej og sætte en skål med tørkost, for katte besørger ikke der,
hvor maden er.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar