hjemmeside
Fra : Kim

Dato : 02-10-06 20:24

Hej jeg har fået lavet en rigtig hjemmeside
Tjek mine hunde på www.sportshunde.eu

hilsen Kim

Fra : Winther

Dato : 03-10-06 07:24

"Kim" <***@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har fået lavet en rigtig hjemmeside
> Tjek mine hunde på www.sportshunde.eu

Hej Kim
Bruger i den lokalde kreds eller træner i privat?

Fra : Kim

Dato : 03-10-06 19:50

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Kim
> Bruger i den lokalde kreds eller træner i privat?

Hej Winther
Jeg træner på en privat plads, sammen med en lille gruppe af rigtig gode
hundevenner. Der kan vi træne når vi har lyst og koncentere os om vore egne
hunde. Da jeg trænede i kreds fik jeg ikke tid til at træne min egen hund da
det meste af tiden gik med at figurere for kredsens medlemmer, og når man så
har en sparsom fritid bliver man nødt til at prioritere.
Udover dette har jeg også min egen plads herhjemme, det muliggør at jeg kan
træne hver dag, hvilket jeg ikke ville kunne ellers(jeg er selvstændig
erhvervsdrivende).

mvh kim

Fra : jopa

Dato : 02-10-06 22:24

Kim skriblede bla:
> Hej jeg har fået lavet en rigtig hjemmeside
> Tjek mine hunde på www.sportshunde.eu

Hej Kim fin hjemmeside med en dejlig hanvovse specielt

ps du har problemer med din tegnsætning i gæstebogen.
Den kan ikke skrive æøå
udskift
http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />så
skulle det virke.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim

Dato : 03-10-06 19:45

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den kan ikke skrive æøå
> udskift
> http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />så

Tak for komplimentet, han er osse en rigtig dejlig hund.
Hans bror kommer til vm i randers blev nr 3 til det tyske mesterskab.
Jeg giver5 besked til min webmaster så retter han det med gb tak for at du
gjorde opmærksom på det.

mvh kim