Eksternt kabinet til cd-rom drev fra bærba~
Fra : Jonas Jalling

Dato : 02-10-06 15:00

Hej,

Jeg har et cd-rom drev fra en bærbar computer i overskud. Jeg mener
engang at have set et eksternt kabinet til sådan et drev, med usb
tilslutning. Jeg kan desværre ikke finde det igen. Hvor skal jeg lede?
Er der nogen der kender til sådan et kabinet?
Drevet har følgende dimensioner: 128mm X 12.7mm X129mm (WxHxD)

Jonas Jalling

Fra : Esben

Dato : 03-10-06 07:54

"Jonas Jalling" <jonas@jalling.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kender til sådan et kabinet?
> Drevet har følgende dimensioner: 128mm X 12.7mm X129mm (WxHxD)

Hvilken bærbar er det fra?

--
Esben

Fra : Jonas Jalling

Dato : 03-10-06 08:45

Esben skrev:
> "Jonas Jalling" <jonas@jalling.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvilken bærbar er det fra?
>
> --
> Esben

Hej Esben,

Ja, bliver faktisk nu i tvivl om det rent faktisk er fra en bærbar
computer. Synes bare det har samme størrelse.
Det er sådan et drev her:
<http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=238408>
Jonas Jalling

Fra : Jonas Jalling

Dato : 03-10-06 09:29

Jonas Jalling skrev:

> [...]
>
> Ja, bliver faktisk nu i tvivl om det rent faktisk er fra en bærbar
> computer. Synes bare det har samme størrelse.
Faktisk er det sådan et her:
<http://cgi.ebay.de/NEU-externer-SLIMLINE-USB-gehause-fur-DVD-CD-laufwerk_W0QQitemZ260036482159QQihZ016QQcategoryZ26774QQrdZ1QQcmdZViewItem>
Kender I en dansk forhandler til sådan et?

Jonas Jalling