Vildmissebørn.
Fra : Coppi

Dato : 02-10-06 06:48

Hej igen,igen.

Lige en lille opdatering.
Børnene er nu 11 uger. Og den største vejer ( det er altså rigtigt ) 1907 g,
de 2 andre er en smule mindre 1700 og hunkillingen 1400.

Ellers er hele familien mis flyttet ind og også missemor, men vi kan stadig
ikke rigtig røre ved hende.

Lørdag aften satte jeg en klods i kattelemmen og pludselig sad missemor inde
i stuen.hun vogter lidt på hundene,og omvendt, men det ser ud til, at det
går.
Killingernehar nu fast plads i fodenden af vores seng og missemor sover også
inde, så det er ren idyl. ( lige nu hjælper Oline , højlydt spindende, med,
at skrive til jer, hun vil forøvrigt meget gerne sove under dynen, der
sætter jeg dog grænsen.

Lige en morgenhyggehilsen.

coppi

Fra : Hanne Engermann

Dato : 02-10-06 10:30

> [...]
> at skrive til jer, hun vil forøvrigt meget gerne sove under dynen, der

Hej Coppi
Har jo fulgt jer fra starten, og det her er simpelthen alle tiders
resultat af din tålmodige og ihærdige indsats. Du må godt være stolt
(Gid der var flere som dig)

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-10-06 10:41

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spindende, med, at skrive til jer, hun vil forøvrigt meget gerne sove
> under dynen, der sætter jeg dog grænsen.

det var da en solstrålehistorie på en kedelig mandag!

skulderklap herfra også!

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-10-06 10:48

Coppi <annie321@privat.dk> wrote:
> [...]
> højlydt spindende, med, at skrive til jer, hun vil forøvrigt meget
> gerne sove under dynen, der sætter jeg dog grænsen.

Har fulgt med fra begyndelsen i dine indlæg, og jeg må sige, at jeg
føler *stor* respekt for dig. Det har du bare klaret så flot, dejligt
at både mor og børn befinder sig godt hos dig.

Du skrev i begyndelsen af forløbet om billeder. Jeg skrev så tilbage
til dig, hvordan du skal gøre for at tilmelde dig som bruger på
www.fritid-dyr-kat.dk, har du prøvet at finde ud af hvordan du skal
gøre? Ellers spørger du bare her i gruppen. Jeg vil da gerne se alle
misserne, og det er jeg sikker på. at alle de andre i gruppen også
gerne vil.

Mange venlige hilsener

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 03-10-06 09:58

> [...]
g,
> de 2 andre er en smule mindre 1700 og hunkillingen 1400.

Wow!

> [...]
spindende, med,
> at skrive til jer, hun vil forøvrigt meget gerne sove under dynen, der>

Nååårrrhhh... hvor lyder det bare dejligt! Det varmer om hjertet at høre
- bare det var min misser, der ville flytte fast soveplads op i min seng!
Du har lagt et hestearbejde i det - bravo!
Jeg kan kun være enig med Tove: Lav dig en lille profil herinde, med et
foto-album - så kan vi alle se med, helt uden om det der
dk.binaer.dk-bøvl.
Det ville være dejligt - hvis du orker ovenpå 'hestearbejdet'
Tillykke med successen!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar