udstilling
Fra : bettina jespersen

Dato : 01-10-06 22:00

vi har et hold venner der har en main coon de gerne vil have på udstilling
så de kan få killinger med hende.
er der nogen der ved hvor og hvornår der er en sådan udstilling helst i
jylland?

hilsen bettina

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-10-06 12:01

> [...]
> så de kan få killinger med hende.
> er der nogen der ved hvor og hvornår der er en sådan udstilling helst i

Der er en liste over kommende udstillinger i Danmark på www.felisdanica.dk

For at de kan udstille hende, skal de være medlem af en af de 4
hovedklubber - hvis de bor i Jylland, vil jeg klart foreslå JYRAK
www.jyrak.dk

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : bettina jespersen

Dato : 02-10-06 15:51

jeg siger mange tak. jeg sender fluks videre.

hilsen bettina

Fra : Hanne Engermann

Dato : 02-10-06 16:51

> [...]
>
> For at de kan udstille hende, skal de være medlem af en af de 4
> hovedklubber - hvis de bor i Jylland, vil jeg klart foreslå JYRAK

Vil lige tilføje:
Hvis katten skal udstilles som Maine Coon, forudsætter det, at den har
stamtavle.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar