Hvilken båd?
Fra : Allan Unnerup

Dato : 01-10-06 15:30

Kære Alle

Er der et bud på, hvilken båd dette er?

http://www.yachtdatabase.com/common/vedikke.jpg
Den skulle være bygget i sverige i 1984

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Lars Hansen

Dato : 02-10-06 09:03

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> skrev i en meddelelse
news:BiQTg.1042$jz5.343@news.get2net.dk...
> Kære Alle
>
> Er der et bud på, hvilken båd dette er?
>
> http://www.yachtdatabase.com/common/vedikke.jpg
> Den skulle være bygget i sverige i 1984
>
> Med venlig hilsen
> Allan

Hej Allan

Uden at ville hænges op på det vil jeg sige det ligner en "Junker 22".

Mvh
Lars Hansen

Fra : ThomasB

Dato : 02-10-06 09:50

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

> Hej Allan
>
> Uden at ville hænges op på det vil jeg sige det ligner en "Junker 22".

En Junker 22 er semi-langkølet - og så har den højere forskib og mere buet
spring.

Umiddelbart ville jeg have gættet på noget engelsk.. Men den er jo fra
Sverige.

Fra : Hanne og Hans

Dato : 02-10-06 09:57

> [...]
>

> Mvh
> Lars Hansen
> Det kan ikke være en Junker 22 de er langkølede.
For mig ligner det mere en Naver 29.
Hans.

Fra : jetp

Dato : 02-10-06 10:14

Jeg synes, den ligner en Carina 20.
Den er godt nok ikke bygget i Sverige.

Mvh Jens

Fra : Allan Unnerup

Dato : 08-10-06 09:19

> Jeg synes, den ligner en Carina 20.
> Den er godt nok ikke bygget i Sverige.

Et godt bud, men Carina 20 har kun eet vindue i siden.
Med mindre, at der er fremstillet i to versioner?

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Krause

Dato : 02-10-06 19:40

Hej Allan, der er godt nok mange bud på hvilken
bådtype der tale om.
Du kunne jo prøve at tage kontakt til svenska sjøfartsverket, idet der jo
er id nummer på bådens
bagbord bov. i sverige er der en regel der siger at alle
lystfartøjer skal have påtegnet synligt id, derfor burde der vel være
sansynlighed for at du ad denne vej kunne løse gåden.

hilsen Michael.

Fra : ThomasB

Dato : 02-10-06 23:26

"Krause" <krausebindestregmarine@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lystfartøjer skal have påtegnet synligt id, derfor burde der vel være
> sansynlighed for at du ad denne vej kunne løse gåden.

Så vidt jeg ved, var det kun før i tiden at svenske både skulle have id..

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 10-10-06 22:16

det kunne være en Hurley 18

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~