Billigst på Internettet
Fra : mwa@mwa.dk

Dato : 01-10-06 13:38

Hvis man gerne vil have en fast Internetopkobling, men den billigst
mulige, hvad skal man så vælge?

Jeg har kabel tv og kan få internet igennem det for 149/md.
Tele2 kan levere internet til 99, men det kræver deres telefoni også.

Hvad findes der ellers?

Mvh
Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-10-06 14:02

mwa@mwa.dk wrote:
> Hvis man gerne vil have en fast Internetopkobling, men den
> billigst mulige, hvad skal man så vælge?

Lidt at starte med:

http://www.telepriser.dk/

under xdsl

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Niklas Petersen

Dato : 01-10-06 15:25

mwa@mwa.dk wrote:
> Hvad findes der ellers?

http://www.clearwire.dk hvis de dækker hvor du bor, og du kan klare dig
med 10 GB trafik om måneden.

Fra : Jesper

Dato : 01-10-06 21:19

On Sun, 01 Oct 2006 05:37:30 -0700, mwa wrote:

> [...]
>
> Jeg har kabel tv og kan få internet igennem det for 149/md.
> Tele2 kan levere internet til 99, men det kræver deres telefoni også.

CyberCity har også til 149,-

http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/index.aspx#H1-txt-2

.... og der er en virkelig god ISP imho.

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 02-10-06 20:29

On Sun, 01 Oct 2006 22:18:50 +0200, Jesper <no@spam.dk> wrote:

> CyberCity har også til 149,-
>
>http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/index.aspx#H1-txt-2
>
>... og der er en virkelig god ISP imho.

Må jeg henvise til dagens artikel i Computerworld

Fra : ShutEye

Dato : 02-10-06 22:02

> Må jeg henvise til dagens artikel i Computerworld

Ja?