sikke noget at vågne til fjer over det hel~
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 07:32

Hej NG
og godmorgen,
jeg er lige vågnet op til en brusekabine fyldt med småfjer.
Og der er kun fjer i brusekabinen.

Jeg ved næsten hvem der har spist natmad, for han har en sygelig ide med at
alt fra haven skal i vandskålen. Og deres vand står i brusekabinen.

Jeg må kigge lidt videre for det er før sket at, jeg har fået en gave. som
ligger godt gemt.

Nu var det småfjer, så det kan jo være at beviset er helt væk.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 01-10-06 08:27

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> [...]
> gave. som ligger godt gemt.
>
> Nu var det småfjer, så det kan jo være at beviset er helt væk.

Mine har ikke kattelem og må derfor være inde om natten så jeg vågner
ikke op til overraskelser af dem art, men har fuglene virkeligt ikke
lært at blive undenfor din indhegning. Siden hegnet kom her har jeg
ikke set en fugl på mit græs.
Okay, nu er min have selvfølgeligt heller ikke større end et 25-øres
frimærke så det kan jo være derfor

Held og lykke med skattejagten

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 22:32

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke set en fugl på mit græs.
> Okay, nu er min have selvfølgeligt heller ikke større end et 25-øres

Hej Kate
Jeg må have nogle meget dumme fugle her hvor jeg bor.
For der er mange i haven, ja nu er der en mindre.

Men når der kommer en flok måger, ja så er det som om kattene ikke kan se
dem.
De er godt nok også store sådan nogle måger

Mvh Allan

Fra : Hanne Engermann

Dato : 01-10-06 14:00

> [...]
> ligger godt gemt.
>
> Nu var det småfjer, så det kan jo være at beviset er helt væk.

Et godt råd: Se efter i dine sko
Her i huset skal bytte enten i vandskålen eller gemmes i mine sko. Bytte
er lig med alt fra fugle, mus og frøer til legetøj, kuglepenne og
armbåndsure. Jeg behøver vel ikke sige, at jeg foretrækker at stikke
tæerne ned til en kuglepen frem for en død frø.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 22:37

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> armbåndsure. Jeg behøver vel ikke sige, at jeg foretrækker at stikke
> tæerne ned til en kuglepen frem for en død frø.

Du kan tro jeg har kikket i mine sko, sko er jo lavet til at putte ting ned
i.
Jeg har nu ikke fundet fuglen, så jeg håber den er spist.

Her i huset bliver gaver normalt afleveret i sengen, under sengen, eller i
skoene, Så jo jeg kender det.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 02-10-06 06:47

> Her i huset bliver gaver normalt afleveret i sengen, under sengen,
> eller i skoene, Så jo jeg kender det.

Her i huset gives ikke gaver til slaven Hvis mine fanger noget så
spiser de det selv. Nu er mine jo ikke vant til at kunne fange noget da
de jo kun har haft haveadgang i lige over en måned. De har dog fanget
nogæe græshopper, og ikke nok med at de er sjove så smager de åbenbart
helt fint, for der har da været kamp om dem

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Ved privat svar fjern spamme.
Se kattenes nye have http://oliwer.dk/haven.htm

Fra : Siri

Dato : 03-10-06 10:06

> [...]
> nogæe græshopper, og ikke nok med at de er sjove så smager de åbenbart
> helt fint, for der har da været kamp om dem

Ha, ha - hvor er det sjovt at læse om!
For ca et halvt år siden - da jeg stadig var katte-skeptisk
før-perser-ejer/slave - var jeg ude med en gut, der var meget glad for
sin kat, der havde 'en hel rede af kattehår' i hans seng - så han røg
ikke ud af mit kridthus ved at ha' kat, men ved ikke at støvsuge/skifte
sengetøj... Any ol' way, så fortalte han, hvordan katten engang var
kommet hjem midt om natten og havde leveret 1 stk blodig mus i hans
seng, og han havde nær brækket sig og måtte skifte sengetøj (så blev det
gjort!). Jeg skreg af grin! Hvad havde han forventet - når han har
udekat - katte er jo rovdyr. Som sagt en del gange, så er jeg vokset op
med, at katte, det er dem der er ude i stalden og fanger mus (og sikkert
meget andet godt - også græshopper?? Den var ny for mig) - så det
kom ikke bag på mig. Stakkels "by-dreng" - fnis!
Tak for info om byttedyr, jagtvaner og andet sjov - det er festligt at
læse om!
Gia nøjes med at kaste sig frådende over en dusk fjer, og springer op og
vender i luften efter dem - hun er virkelig blevet en 'flyverkat'! Krch!

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 04-10-06 21:06

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> Ha, ha - hvor er det sjovt at læse om!

Indrømmet, jeg har også læst de andres beretninger i årevis og smilet.
Mine 2 første katte, som jeg fik i 1990 var udekatte deres 2 første
leveår, men fangede aldrig noget. Da jeg flyttede fra mit
kollegieværelse måtte de blive indekatte og de efterfølgende katte har
også været det, så jeg har jo egentligt glemt en masse om det at have
udekatte. Mowgli lærer mig jo så en hel masse nu, det gør Doughnut og
Lante også, men Mowgli mest.
At græshopper var sådan et hit havde jeg heller ikke forventet, men på
den anden side er Mows er fabelagtigt god edderkopperfænger og han
synes de smager dejligt