modermælkserstatning....
Fra : Sabina H.

Dato : 30-09-06 20:11

af ren nysgerrighed har jeg lige et spørgsmål...

jeg ved de fleste anbefaler KMR som modermælkserstatning, og det er også det
jeg tidligere har brugt, og været glad for...
men jeg har set at både royal canin og KW også har en modermælkserstatning,
som kan bruges fra helt nyfødte... er der nogen der har erfaringer med det??

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : charlotte kofoed

Dato : 30-09-06 21:58

> [...]
> som kan bruges fra helt nyfødte... er der nogen der har erfaringer med det??

Ja jeg har brugt både KMR og royal canins og jeg er tilhænger af royal
canins, det er let at blande op og nemt at ryste ud til drikke færdig
blanding uden klumper

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gitte Bormann

Dato : 15-10-06 19:12

> [...]
> som kan bruges fra helt nyfødte... er der nogen der har erfaringer med det??

Hej Sabina
Jeg kan kun tilslutte mig det, der bliver skrevet om Royal Canin. Jeg
har brugt det på alle vores 7 killinger - ingen problemer i det. Dog vil
jeg sige, at jeg synes, det er nemmest at blande, når vandet er noget
afkølet. Så kommer der ingen klumper. Ihvertfald kan jeg kun anbefale det.

Med venlig hilsen
Gitte Bormann
- Tøm kattebakken ved privat svar