Robotservering og -tislortfjernelse: ALDRI~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 11:04

Robotservering og -tislortfjernelse: ALDRIG

Når jeg hos vinhandlere har købt er sortiment af pino noir og riesling
med skruelåg og skal forske i smagsforskelle og danskvand-tilblanding,
liggende ved computeren, ville det være skønt med en R2D2 kørende på
skinner i loftet, som kom med 10 ml af dit og 50 ml af dat, men hvad
har establishment givet os siden Starwarfilmen i 1977? Lidt lego (og
fastspændte kedelige indusrirobotter, uden lighed med en hjemmehjælper
endsige en butler ).

Da mine tislort-fornyelser altid har sigtet mod fremtidige social
lykkemaximering (aldrig provokation eller opmærksomhed) så skrev jeg
for ca fem år siden om fremtidens gylle-management i svinestalde, hvor
jeg mener, at radiosender på ryggen af husdyrene kunne styre at nu
skal den og den til at udskille ekskrement og vupti fiser R2D2 hen
under skridtet af svinet og slubrer urin og afføring i sig, uden at
blande til det til gylle, der jo skaber lortgæring og dermed de
extreme lugtproblemer og NH3-tab

Når dyret har lettet trykket for stort og/eller småt, tuller R2D2 hen
til pipeline i staldshjørnet så de værdifulde gødningskoncentrater kan
flyde hver sit kølige, underjordiske sted hen til senere
markudspredning. Blip båt.

Sådan en ven ville gavne pensionister mere end hjemmehjælpere, som jeg
nu har snart et års erfaring med - 8 forskellige i 8 uger og konstant
svindel med tid dvs statspenge, indtil jeg fik DDF-ven på jobbet.

Godhedsindustri, dvs. Matriarkat, er den indlysende årsag til at
fremskridtet , der ligger på den flade hånd, ikke bliver markedsført
andre steder end hos FætterBR (hvis fjernstyrede køretøjer fra Lego
jeg, da min søn var 6 ,fik til at slås og vælte hinanden, så
Lego-kundekontakt forærede mig talrige ny samlesæt som tak for ideen,
som de aldrig har markedsført, for destruktiv kampleg er OGSÅ politisk
ukorrekt

ÅRSAG TIL Vestens pinlige robotmangel (og Japan har tabt krig, så de
må ikke opfinde) er, at kvinder kun dur til opvartning, renholdelse og
fakeorgasmer, så de tåler ikke overlegen konkurrence.