Access med billeder
Fra : Masterpuf

Dato : 30-09-06 00:20

Hej

Jeg har en database hvor der er billeder i, men på det sidste kommer der kun
et slags stort icon og filnavn frem i vinduet hvor billedet skal være.
Jeg har på fornemmelsen at det er efter at der er blevet installeret et
eller andet på pc at der er ændret i et eller andet, men jeg ved ikke hvad
og hvor.

Er der nogen steder i indstillinger under Windows eller Access hvor man kan
rette problemet.

På forhånd tak.

Fra : Jan Bachman

Dato : 30-09-06 10:45

On Sat, 30 Sep 2006 01:19:50 +0200, "Masterpuf" <no@e.mail> wrote:

> [...]
>og hvor.
>
>Er der nogen steder i indstillinger under Windows eller Access hvor man kan

Sørg for at Microsoft Photo Editor er installeret. Den fungerer som
OLE-server for en række billedformater. Uden den (eller en anden
OLE-server) så kan Access kun forstå BMP-filer.

/Jan