Findes det allerede?
Fra : news@llz.dk

Dato : 29-09-06 23:12

Hej allesammen,

Jeg leder efter en færdigbrygget løsning på at kunne lave en
hjemmeside, der indeholder en mulighed for at sammensætte en pris på
et produkt ud fra en række parametre:
tid, sted, kvalitet, højsæson, lavsæson, antal voksne, antal børn,
tillægsydelser 1, 2 og 3 osv ad libitum og resultatet er en liste med
mulighed for at sortere i f.eks. sted og pris.

Altså noget a la en hoteloversigt, hvor jeg er admin og andre
(besøgende på siden) blot sammensætter i dropdownmenuer eller
lignende.

Jeg kender allerede flere CMS's, men det er ikke det, jeg søger i
denne omgang.

Hvis det skule være den helt gale gruppe, beder jeg om lidt
overbærenhed og et godt råd om hvor jeg så kan spørge :)

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Martin

Dato : 05-10-06 18:23

news@llz.dk wrote:
> [...]
> lignende.
>
> Jeg kender allerede flere CMS's, men det er ikke det, jeg søger i

Hvorfor ikke?

Sidst jeg kiggede Typo3 Repo igennem, der var et hotel udlejningssystem
i. Måske det var noget du kunne bruge?

Fra : news@llz.dk

Dato : 05-10-06 21:39

Thu, 05 Oct 2006 19:22:52 +0200, tastede: Martin <news@natten-i.dk>
bl.a.:

>Hvorfor ikke?
>
>Sidst jeg kiggede Typo3 Repo igennem, der var et hotel udlejningssystem
>i. Måske det var noget du kunne bruge?

Hmm, måske alligevel!? Typo3 har jeg haft installeret engang i et
testsetup. Jeg syntes dengang, at admin-delen var lidt for 'langhåret'
til den gruppe, der skulle atbejde med systemet.

Jeg kunne jo kigge igen, da det er til mig selv:)

-----
Med venlig hilsen

-henrik