pral, og et spørgsmål til erfarne opdrætte~
Fra : Sabina H.

Dato : 29-09-06 21:01

SÅ, kan jeg simpelthen ikke holde mund mere*GG*

Dizzy venter sig!!!
om en månedstid får vi her i huset en familieforøgelse på et lille kuld
creme og blå perserkillinger*G*

lige et spørgsmål.... er der nogen af jer der jævnligt for killinger, der
kan beskrive hvordan en missemave føles når den er ca halvgående??
sådan bare af nysgerrighed*G* det er jo efterhånden et par år siden vi har
haft killinger her i huset, og Linda var slet ikke så glad for at blive rørt
ved som dizzy er*G*
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-09-06 21:28

Sabina H. <sabina@websetter.dk> wrote:
> [...]
> et par år siden
> vi har haft killinger her i huset, og Linda var slet ikke så glad

Hej Sabina.

Jeg har ikke en pløk forstand på gravide små missemaver, jeg vil bare
sige tillykke, og så ellers afvente billederne af den lille familie
med stor forventning.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Hanne Dahl

Dato : 30-09-06 09:16

Kattemaver skal ikke pilles ved vis du spørg katten
De føles somregl hårde idet.
Når datoen til at poppe killingerne kan de godt blive lidt mere søgende for
at få gnedet maveskindet især omkring patterne. Vores "tøseren" ville kun
kæles med at få gnedet patterne lige op mod fødslen.
Man skal ikke trykke på maverne siger dyrelægene.
Hilsen Hanne Dahl

Fra : Sabina H.

Dato : 30-09-06 11:14

Hanne Dahl wrote:
> [...]
> "tøseren" ville kun kæles med at få gnedet patterne lige op mod
> fødslen. Man skal ikke trykke på maverne siger dyrelægene.

altså jeg er ikke HELT novice, det var bare nysgerrighed....
lige nu føles dizzy som om hun har slugt en grapefrugt, og det var i reglen
bare sådan noget jeg var ude efter....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Søren LH

Dato : 30-09-06 16:18

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> haft killinger her i huset, og Linda var slet ikke så glad for at blive

Hej Sabina,

Hjertelig tilykke, håber du får et rigtig dejligt kuld

Mvh
Søren

Fra : Denise

Dato : 30-09-06 16:22

Sabina H. wrote:
> SÅ, kan jeg simpelthen ikke holde mund mere*GG*
>
> Dizzy venter sig!!!
> om en månedstid får vi her i huset en familieforøgelse på et lille
> kuld creme og blå perserkillinger*G*

Næhhh, tillykke Sabina, det bliver spændende

--
Hilsen Denise