Shotgun Tuseday Copenhagen style
Fra : Salah Jafar

Dato : 29-09-06 21:04

http://www.youtube.com/watch?v=Um7vluOPIrQ

Good Luck

Great culture of drunks

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 21:42

Salah Jafar wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=Um7vluOPIrQ
>
> Good Luck
>
> Great culture of drunks

U are a movie - star Well. Now I can understand why U had to pay.
Didn`t know that. U should have asked a dane for some help to drink in
style.
What is this, a theird wold person in a first wold capitol ?

Regards Bruun

Fra : Salah Jafar

Dato : 29-09-06 22:12

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-09-06 22:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1159562517.800842.140320
@m7g2000cwm.googlegroups.com:

> U are a movie - star Well.

Gider du ikke undlade at krydsposte dine provokerende indlæg til
dk.familie.barn?

Du har skabt et urimeligt støjniveau i en ellers fredelig nyhedsgruppe.

Jeg har svært bed at se hvad intentionen skulle være.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 02-10-06 18:24

"Salah Jafar" <codeman128@yahoo.com> skrev i en meddelelse
http://www.youtube.com/watch?v=Um7vluOPIrQ

Yep there are two billion alcoholics worldwide so alcholism is clearly the
greater religion!

Good Luck

Great culture of drunks

Better than blowing oneself up for 72 raisins!

Fra : Benny den niende

Dato : 02-10-06 19:33

Salah Jafar wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=Um7vluOPIrQ
>
> Good Luck
>
> Great culture of drunks

en skide reklame for 3 gange 34 - hvor lavt

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-06 12:20

Kent Oldhøj wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1159562517.800842.140320
> @m7g2000cwm.googlegroups.com:

> Gider du ikke undlade at krydsposte dine provokerende indlæg til
> dk.familie.barn?

Føler du dig provokeret ?

> Du har skabt et urimeligt støjniveau i en ellers fredelig nyhedsgruppe.

Yup. Så fredelig at der ingenting foregår...

> Jeg har svært bed at se hvad intentionen skulle være.

De kryds - postede links, jeg har lavet, har alle et indhold om børn.
Derfor er de ganske relevante.

Regards Bruun