SSH - kører jeg et eller to?
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 22-06-01 14:27

Min SSH1 virker - Men da jeg testede SecurtCRT og SSH2, fik jeg en fejl og
kom ikke på.

Med Putty sætter jeg "Prefered SSH protocol version" til "2", og her kommer
jeg på. Men hvordan ser jeg, at jeg rent faktisk er på med SSH2, og at den
ikke har skiftet til "1"?
--

Lars Bonnesen
http://lars.eberhardt-bonnesen.dk

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 22-06-01 16:32

Lars:

> Med Putty sætter jeg "Prefered SSH protocol version" til "2", og her kommer
> jeg på. Men hvordan ser jeg, at jeg rent faktisk er på med SSH2, og at den
> ikke har skiftet til "1"?

ssh -v mig@min.maskine

Jacob
--
"Borg!"

Fra : Andreas Jensen

Dato : 22-06-01 22:39

> Med Putty sætter jeg "Prefered SSH protocol version" til "2", og her
kommer
> jeg på. Men hvordan ser jeg, at jeg rent faktisk er på med SSH2, og at den
> ikke har skiftet til "1"?
Højreklik på putty's titellinie og vælg "event log".

/Andreas

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 23-06-01 10:14

Ah... jeps. SSH2, tak.