WEB hotel m.v.
Fra : Henrik

Dato : 29-09-06 18:28

Jeg skal bruge ovenstående, hvor jeg selv kan gå ind og redigere mine
sider - enten online eller via MS Publisher.

Jeg har ikke den videre erfaring (læs: ingen), men har ladet mig fortælle at
de enkelte udbydere kører med forskellige online
web-redigeringsprogrammer/-værtøjer.

Der findes flere udbydere www.scannet.dk www.b-one.com www.dynamicweb.dk
www.die.dk (og sikkert endnu flere) men hvem er fornuftige prismæssigt,
driftssikkerhed og er håndterbare for en ikke kyndig?

Jeg har 4 domænenavne, hvoraf de 3 skal pege ind på den 4. samt en e-mail
adresse der skal vidersende mails.

Hvad skal jeg forvente af udgifter pr år?

Henrik

Fra : www.netink.dk

Dato : 29-09-06 19:52

Hejsa

>Jeg skal bruge ovenstående, hvor jeg selv kan gå ind og redigere mine
>sider - enten online eller via MS Publisher.

Hvad har du på dine sider - onlinebutik ??

--

Lars Engelhardt
www.netink.dk

Fra : Henrik

Dato : 29-09-06 21:51

"www.netink.dk" skrev i en meddelelse

> Hvad har du på dine sider - onlinebutik ??

Ikke endnu .. men måske bliver et af domænerne skilt fra og lavet til online
butik (hvis det ikke koster en bondegård) lidt senere ...

Men umiddelbart skal det bare være produktpræsentation og download af
datablade.

mvh
Henrik V.

PS du er da ikke dén L.E. ... ?

Fra : Kim Malmberg

Dato : 30-09-06 23:48

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> [...]
> butik (hvis det ikke koster en bondegård) lidt senere ...
>
> Men umiddelbart skal det bare være produktpræsentation og download af

Overvejer du en stabil og kraftig webshop løsning med integration til
økonomisystemet SummaSummmarum, så har vi løsningen.
shoppen er baseret på osCommerce, og tilføjet mere end 50 moduler så
brugervenligheden er helt i top.
Gratis oprettelse/flytning af domæne.
Trykt manual,online manual samt videoguider der hjælper dig hurtigt igang.
email og telefon support dagligt.
Læs mere på www.upload-it.dk

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 30-09-06 07:27

> [...]
> adresse der skal vidersende mails.
>
> Hvad skal jeg forvente af udgifter pr år?

Hej Henrik, jeg skal også til at lave en hjemmeside, og har ingen sans for
design eller andet, så jeg tror jeg ringer til ham her www.simpelside.dk han
virker da til at have fornuftige priser, medmindre andre herinde har dårlige
erfaringer. Det eneste minus er, at det ikke ser ud til at han giver
decideret hjælp til teksten på siden, men der må man kunne få hjælp
andetsteds.

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tonny Madsen

Dato : 30-09-06 13:49

Hej Kristian,

Jeg er i nogenlunde samme situation med 5 domæner der peger på et 6.
domære. Jeg bruger cms made simple (cmsmadesimple.org) til selve mit
site. Jeg har dog ikke nogen commerce del. Mail forwardes også til det
fælles domæne.

Jeg benytter surftown.dk og selv om alting ikke altid virker helt som
forventet, så er det dog rimmeligt godt. De har også en e-commerce
løsning. Jeg betaler 585,-/år alt inklusivt.

Mine sites er rcp-company.com (det primære site), rcp-company.eu,
rcp-kompagniet.dk, eclipsecompany.com, eclipsecompany.eu og
eclipsekompagniet.dk. Det er meningen, at de forskellige sites skal
vælge det rigtige sprog, men det har jeg lidt problemer med at få til
at virke (.htaccess er IKKE en let dame at danse med ;-])

/tonny

Fra : Tychsen

Dato : 30-09-06 15:43

Vi udvikler selv løsninger til kunder, og har i en længere periode
brugt web10 til vores kunder. Dette er vi dog meget kede af, da de
virkelig er blevet ustabile med årene. Nu bruger vi pr. definition kun
UnoEuro.com. De er meget billige, og har stort set aldrig nedetider.

Dette er specielt vigtigt, da vi foruden webløsninger også selv
driver en webshop med mange hundrede besøgende om dagen. Det er
simpelthen for dyrt at miste kunder pga. en dårlig webhoteludbyder.

Til gengæld er det ret fedt, at en webshop der omsætter i
millionklassen kan drives sikkert og bekvemt på et webhotel til sølle
7,50 kr. pr. måned.

Så fra webudviklerne selv: unoeuro.com til privat, commercielt og
netbutik.

Ang. design: lad være med at lave det selv. Det skriger langt væk af
amatør. For forholdsvis få tusinde kroner (fradragsberretiget) kan
man få udemærket og prof. design - samt en snak med kompetente
mennesker, der kan åbne ens øjne for løsninger, man ikke vidste
eksisterede. Forstehåndsindtryk og identitet er nøgleord for at gøre
et godt indtryk på nye kunder.

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 30-09-06 17:36

[...]

Hej Tychsen, kan du ikke lige sende mig en mail, eller poste jeres
virksomheds website her (går ud fra, i også laver design).

mvh

Fra : Anders Christensen

Dato : 30-09-06 22:13

Lars Kristian Jensen skrev:
> [...]
>
> mvh
>
> Lars Kristian JEnsen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2016 spam-mails

Det virker også seriøst og professionelt at have sådan en grim signatur

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 01-10-06 08:47

> Det virker også seriøst og professionelt at have sådan en grim signatur

Nu er det jo sådan, at jeg endnu ikke har startet noget som helst, og det er
fra min private mail, jeg sender ud fra lige nu.

mvh
Lars Kristian Jensen

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 01-10-06 10:08

Lars Kristian Jensen skrev:

> Nu er det jo sådan, at jeg endnu ikke har startet noget som helst, og det er
> fra min private mail, jeg sender ud fra lige nu.
> mvh
> Lars Kristian Jensen

Tag dig ikke af kommentaren. Den er såmænd ikke rettet imod dig, men
imod fjolset Thorborg - der på så mange *andre* områder er smadder
genial. Han véd at den signatur kommer i forlængelse af folks "mvh etc",
så indlæg i princippet kommer over de foreskrevne max 4 linier à 72
tegn.

Men hvad angår webhotel ville jeg anbefale dig enten Webhosting eller
WebUnion. Den sidste hoster to af mine domæner mens resten ligger hos
WebHosting. Når du bagefter spørger: hvorfor bruge flere webhoteller, så
er mit svar at på den måde får jeg overblik over flere leverandører,
oppe-tider m.v. Skulle en af dem gå konkurs er der færre domæner der
skal flyttes.

Fortsat god dag.

Henrik V Blunck - MultiMedieDesigner-stud.
www.multidesigner.net - www.tjenfritid.dk
www.rygestop.co.nr - www.blunck.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-10-06 11:56

Henrik V Blunck [Dianalund] skrev:

> [...]
> genial. Han véd at den signatur kommer i forlængelse af folks "mvh etc",
> så indlæg i princippet kommer over de foreskrevne max 4 linier à 72

Jeg har tidligere taget snakken med Thorborg omkring signaturen, og det
er vist rettet i en nyere udgave af spamfighter.
Men han kan jo ikke tvinge folk til at opgradere.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-10-06 13:55

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message

> Jeg har tidligere taget snakken med Thorborg omkring signaturen, og det er
> vist rettet i en nyere udgave af spamfighter.

Ifølge denne liste er fraværet af signaturen netop én af fordelene ved Pro
udgaven, så jeg tvivler på at det er rettet:
http://www.spamfighter.com/Payment_Group_List.asp

hilsen
Uffe

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 01-10-06 14:38

Anders Christensen skrev:
> Jeg har tidligere taget snakken med Thorborg omkring signaturen, og det
> er vist rettet i en nyere udgave af spamfighter.
> Men han kan jo ikke tvinge folk til at opgradere.

Anders. Din "snak" er vist til en OM'er, for ifølge
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Product_Info.asp og
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Payment_Group_List.asp er det *kun* i
Pro-udgaven at man slipper for "Jeg er beskyttet af..."

Men ellers beklages udtrykket "fjolset". Jeg erkender at det var en lidt
hurtig formulering...

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-10-06 14:45

> [...]

> http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Payment_Group_List.asp er det *kun* i
> Pro-udgaven at man slipper for "Jeg er beskyttet af..."

Det var nu signaturen jeg snakkede med ham om i april måned, hvor jeg
spurgte til om "---------" ikke kunne laves om til "-- ", hvilket han
sagde at det var blevet om til igen, efter at det tidligere havde været
sådan, men ved en fejl var blevet lavet om til "---------".

Så jeg anser det ikke for værende en ommer, jeg bruger ikke selv
spamfighter så jeg har ikke tjekket om tingene passer i versioner nyere
end april 2006.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 01-10-06 16:47

Anders Christensen skrev:

> [...]
> spurgte til om "---------" ikke kunne laves om til "-- ", hvilket han
> sagde at det var blevet om til igen, efter at det tidligere havde været

Du skrev:

=== citat ===
> [...]
er vist rettet i en nyere udgave af spamfighter.
Men han kan jo ikke tvinge folk til at opgradere.
=== citat slut ===

Altså talte vi hele tiden om *signaturen*, mens du nu begynder at snakke
om *signatur-adskilleren* - der er en kæmpe forskel.
Ref: http://usenet.dk

> Så jeg anser det ikke for værende en ommer, jeg bruger ikke selv
> spamfighter så jeg har ikke tjekket om tingene passer i versioner nyere
> end april 2006.

Jeg bruger den heller ikke.

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-10-06 20:46

Henrik V Blunck [Dianalund] skrev:

> Altså talte vi hele tiden om *signaturen*, mens du nu begynder at snakke
> om *signatur-adskilleren* - der er en kæmpe forskel.
> Ref: http://usenet.dk

Beklager jeg ikke var præcis nok, jeg tror vi kom frem til en
konsklusion nu

> Fortsat god dag.

Tak i lige måde.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-10-06 12:51

> [...]
>
> Jeg har ikke den videre erfaring (læs: ingen), men har ladet mig fortælle
> at de enkelte udbydere kører med forskellige online

Hvorfor mener du at det er nødvendigt at x-poste i måde
dk.edb.internet.udbydere.webhotel og dk.erhverv, og tilmed uden at gøre
opmærksom på det?
Du har selv fundet den rigtige gruppe for dit spørgsmål
(dk.edb.internet.udbydere.webhotel, så her i dk.erhverv bliver det kun
irreterende spam når folk svarer i begge grupper.

FUT sat til dk.edb.internet.udbydere.webhotel som er den eneste gruppe dit
spørgsmål hører til i

Fra : Dan Elgaard

Dato : 01-10-06 15:44

Personligt benytter jeg www.dht.dk og har ikke haft nogle problemer.

mvh.,

Dan

Fra : Tychsen

Dato : 02-10-06 12:10

Anders Christensen skrev:

> Beklager jeg ikke var præcis nok, jeg tror vi kom frem til en
> konsklusion nu

> Tak i lige måde.
>
> --
> Mvh Anders Christensen

Hold da op hvor kan i spamme sådan en tråd med ligegyldige
skænderier - hold dem dog internt.

Nå, men jeg vil lige afrette min skamrosning af unoeuro.com (se
tidligere indlæg) - da de netop i skrivende stund (kl. 13:09) selv er
gået ned, og det er alle vores sider ved dem også. De har garanteret
mistet netforbindelse...

Så de kan altså gå ned - nu må vi se, hvad problemet var, inden vi
tæsker dem gule og blå af kritik...

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 02-10-06 12:17

Tychsen skrev:

> Hold da op hvor kan i spamme sådan en tråd med ligegyldige
> skænderier - hold dem dog internt.

Ah. Skænderi er det vel næppe, men beklager at det har irriteret dig.
Det var ikke meningen.

> [...]
> mistet netforbindelse...
> Så de kan altså gå ned - nu må vi se, hvad problemet var, inden vi

Jeps. Det sker for alle engang imellem. Jeg tror vi alle oplever det.
Nogle gange ren tilfældighed. Jeg var ved at hente post den ene nat. Da
havde de genstartet serveren på vistnok WebUnion, og genstartet. En
operation på max. 5-7 minutter, men jeg nåede at fange den....

Fra : Allan Soerensen

Dato : 02-10-06 12:30

"Henrik V Blunck [Dianalund]" <h_blunck@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Ah. Skænderi er det vel næppe, men beklager at det har irriteret dig. Det
> var ikke meningen.

Har I overvejet at I poster alt jeres "plider-plader" i hele 2 grupper, hvor
det ikke hører til?