Muslim Freedom fighter
Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 12:01

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-06 19:08

"Patruljen" skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?>search=&mode=related&v=1olS7ya6TtE

Lad os lige analyserer en gang hvad det er vi ser her på denne video.
Der er 2 sekvenser optaget 2 forskelige steder.
På den første ser det ud som om at en dreng bliver jaget væk af 2 mænd.
En er bevæbnet og maskeret, en anden ser ubevæbnet ud.
det ser ikke på nogen måde ud som om at drengen bruges som skjold !
På nr 2 sekvensen ser vi en dreng der skjuler sig bag ved en pille eller
beton pæl muligevis bliver der skudt i drengens retning.
Der komme så en maskeret og bevæbnet mand løbende og griber drengen i kraven
og nærmest trækker ham over mod en gruppe der står mere beskyttet ved en
mur.
man ser flere andre personer dukke sig eller trykke sig op mod muren.
Heller ikke i 2 sekvens kan jeg med min bedste vilje se
nogen der bruger børn som skjold
der med ikke sagt at det ikke forkommer i mellemøsten
men ikke på videoen du linker til !!

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 21:05

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
> Heller ikke i 2 sekvens kan jeg med min bedste vilje se
> nogen der bruger børn som skjold
> der med ikke sagt at det ikke forkommer i mellemøsten

Klogt set og tænkt
Overskriften behøver ikke nødvendigvis angive betydningen i de
scener, der vises.
Det ser ikke ud somom der skydes. Mennesker i baggrunden bevæger sig
roligt omkring. Det gør mennesker ikke , hvis projektilerne hvisler og
hamrer 3- 5 meter væk. Medmindre de er på en ekstra dosis valium.

Men anklagen mod Hizbollah gik ikke på at holde børn og civile op
foran sig. For at beskytte mod beskydning. Anklagen var, at hizbollah
fastholdt beboerne i de boligkvarterer, hvor der blev foretaget
affyringer af misiler.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 21:34

Patruljen wrote:

> [...]
> foran sig. For at beskytte mod beskydning. Anklagen var, at hizbollah
> fastholdt beboerne i de boligkvarterer, hvor der blev foretaget

Denher er ganske tankevækkende. Man skal ikke tro, alt man ser...

http://www.youtube.com/watch?v=umVTzlWwWDA&search=Hamas%20israel%20terror%20civillian%20shields%20children%20arabs%20lebanon%20gaza%20west-bank%20palestine%20plo%20idf

Regards Bruun

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-09-06 18:36

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1159527661.582101.290150
@m7g2000cwm.googlegroups.com:

> http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=1olS7ya6TtE

Man kan jo blive helt i tvivl om hvor dine sympatier egentlig ligger, sådan
som du poster muslimsk propaganda.