køb af lastbil
Fra : Kim Malmberg

Dato : 29-09-06 07:37

Hej
Jeg ved godt der er mange spørgsmål herinde omkring transport, men jeg kunne
ikke finde noget om lastbiler, derfor dette spørgsmål.
Sagen er at min kone og jeg er ved at købe en lastbil.

Bilen skal kunne bruges både privat og erhvervsmæssigt
Er det korrekte så ikke at købe bilen privat, og føre kørsels regnskab, for
den del der går ind over firmaet (hestetransport)

Er der specille problemstillinger jeg skal være opmærksom på ?
På forhånd tak

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg

Fra : Morten Trab

Dato : 29-09-06 23:07

On Fri, 29 Sep 2006 08:36:55 +0200, "Kim Malmberg"
<wallebogaard-it@hotmail.com> wrote:

> [...]
>den del der går ind over firmaet (hestetransport)
>
>Er der specille problemstillinger jeg skal være opmærksom på ?

Går selv med samme tanke...

Du husker at du skal have vognmandstilladelse, ik'?

Det er jo kørsel for andre det du gør når du kører med andres heste,
og så skal du have vognmandstilladelse...

Mvh. Morten