Kalendersystem til møbeludlejning ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 29-09-06 06:09

Jeg er blevet bedt af vores grundejerforening om at lave et kalendersystem
til deres website, således at de kan styre udlån af havemøbler og diverse
redskaber, som foreningen udlåner til sine medlemmer. Det drejer sig om at
man skal kunne reservere disse møbler op til et år i forvejen for udlån til
havefester o.lign.

Jeg kan naturligvis sætte mig ned og (forsøge at) kode et sådant system fra
bunden, men det vil tage lang tid. Derfor vil jeg høre om der ikke findes et
velegnet system allerede (php-baseret naturligvis), som man kan tilpasse og
anvende til et sådant formål?

Er der nogen som kender et sådant lignende system, egnet til tidsplanlægning
af udlån, som frit kan downloades og anvendes som udgangspunkt eller
inspiration til selv at lave sit eget system?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Martin

Dato : 29-09-06 20:39

Jakob Munck wrote:
> [...]
> af udlån, som frit kan downloades og anvendes som udgangspunkt eller
> inspiration til selv at lave sit eget system?

<http://www.easyphpcalendar.com/>
Denne har jeg brugt til et noget lign system, dog var det bare rum der
skulle udlejes
Dog er der et par mangler, men det er jo ikke sikkert i får brug for de
mangler der nu engang er. Men prøv online demoen :)